Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Tværoffentligt udbud mellem Regioner og Kommuner af stomiprodukter
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Olof Palmes Allé 15
Aarhus
8200
Danmark
Kontaktperson: Henriette Trenskow
Telefon: +45 78414502
E-mail: henriette.trenskow@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.udbud.rm.dk
Del II: Genstand
Tværoffentligt udbud mellem Regioner og Kommuner af stomiprodukter.
I forbindelse med økonomiaftalen 2017 blev det besluttet at igangsætte et tværoffentligt udbud af sundhedsartikler. Udbuddet skal generere konkrete erfaringer med tværoffentlige udbud og belyse evt. barrierer og gevinster.
Der er gentagne gange fra forskellig side peget på potentialer i at udbyde stomiprodukter sammen på tværs af kommuner og regioner. Kan et fælles udbud skabe øget sundhedsfaglig kvalitet, mere sammenhængende patientforløb og totaløkonomiske gevinster? Det skal dette projekt belyse.
Aarhus Kommune, Odense kommune, Region Syddanmark og Region Midtjylland er gået sammen om et fælles innovativt udbud af stomiprodukter. Det vil vi gerne fortælle mere om, så I får mulighed for at vurdere, om det kunne relevant for jeres indkøbsfællesskab/kommune at tilslutte sig.
I inviteres derfor til et indledende møde, hvor der vil være mulighed for at høre mere om udbuddet, forventet tidsplan, proces samt at stille spørgsmål.
I forbindelse med økonomiaftalen 2017 blev det besluttet at igangsætte et tværoffentligt udbud af sundhedsartikler. Udbuddet skal generere konkrete erfaringer med tværoffentlige udbud og belyse evt. barrierer og gevinster.
Der er gentagne gange fra forskellig side peget på potentialer i at udbyde stomiprodukter sammen på tværs af kommuner og regioner. Kan et fælles udbud skabe øget sundhedsfaglig kvalitet, mere sammenhængende patientforløb og totaløkonomiske gevinster? Det skal dette projekt belyse.
Aarhus Kommune, Odense kommune, Region Syddanmark og Region Midtjylland er gået sammen om et fælles innovativt udbud af stomiprodukter. Det vil vi gerne fortælle mere om, så I får mulighed for at vurdere, om det kunne relevant for jeres indkøbsfællesskab/kommune at tilslutte sig.
I inviteres derfor til et indledende møde, hvor der vil være mulighed for at høre mere om udbuddet, forventet tidsplan, proces samt at stille spørgsmål.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Det indledende møde vil finde sted:
Fredag den 21.4.2017, kl. 10-12
Konferencerummet
Regionshuset Aarhus
Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.
Tilmelding kan ske til vera.schroeder@stab.rm.dk senest den 11.4.2017.