23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 072-137795
Offentliggjort
12.04.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Vindere

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden

(03.08.2017)
Falck Healthcare A/S
2450 København SV

Opdateringer

Rettelse
(10.05.2017)

III.1.4)
I stedet for:
Tilbudsgiver må ikke a) være omfattet af obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 135
samt
Tilbudsgiver må ikke b) være omfattet af frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 137.
Den økonomiske aktørs gennemsnitlige nettoårsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, er for de seneste 3 regnskabsår i gennemsnit lig eller over: 20 000 000 DKK/ pr. år.
Læses:
Tilbudsgiver må ikke a) være omfattet af obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 135
samt
Tilbudsgiver må ikke b) være omfattet af frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 137.
Den økonomiske aktørs gennemsnitlige nettoårsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, er for de seneste 3 regnskabsår i gennemsnit lig eller over: 6 000 000 DKK/ pr. år.

Rettelse
(12.05.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 16-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-05-2017
Time: 12:00

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, blok E, stuen
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Anna Lazareva
Telefon: +45 38665846
E-mail: anastasia.lazareva@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.eu-supply.com/hovedstaden.asp
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden.

Sagsnr.: 17004487
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121270
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Region Hovedstadens hospitalers og virksomheders løbende indkøb af psykologisk rådgivning til ansatte (Rigshospitalet undtaget). Rådgivningen vil både indebære akut psykologisk rådgivning, anden psykologisk rådgivning samt defusing/debriefing til arbejdsrelaterede problematikker.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes en rammeaftale vedr. psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden, dette gælder også Bornholmshospital. Rigshospitalet er ikke med i dette udbud. Rammeaftalen er gældende i 3 år plus 2 x 12 måneder forlængelsesoption.

Formålet med at tilbyde psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden er, at fremme trivsel og godt arbejdsmiljø, at fastholde de ansatte på arbejdspladsen, samt at forebygge psykisk belastning og sygefravær.

Rådgivningen vil både indebære akut psykologisk rådgivning, anden psykologisk rådgivning samt defusing/debriefing.

Tilbudsgiver skal kunne tilbyde følgende 2 standardforløb:

1) Individuelle forløb: Op til 5 individuelle konfrontationstimer á 60 minutter mellem den ansatte og en psykolog.

2) Gruppeforløb: 1 til 2 gruppesamtaler á 60 minutter mellem en gruppe af ansatte og en psykolog.

Tilbudsgiver skal stille en telefondøgnvagt til rådighed alle årets 365 dage 24 timer i døgnet.

Se øvrige krav i Udbudsmaterialet.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 36
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalen indebærer forlængelsesoptioner på 2 x 12 måneder.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver må ikke a) være omfattet af obligatoriske udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 135

samt

Tilbudsgiver må ikke b) være omfattet af frivillige udelukkelsesgrunde jf. Udbudsloven § 137.

Den økonomiske aktørs gennemsnitlige nettoårsomsætning på det forretningsområde, som er omfattet af kontrakten, er for de seneste 3 regnskabsår i gennemsnit lig eller over: 20 000 000 DKK/ pr. år.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Psykologerne skal være autoriseret.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Løbende træk på rammeaftalen.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 16/05/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
der er intet mæglingsorgan i Danmark
der er intet mæglingsorgan i Danmark
der er intet mæglingsorgan i Danmark
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over indgåelse af rammeaftale skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter Ordregivers underretning til berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/04/2017

Send til en kollega

0.047