Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Rammeaftale om vikarer til ældreområdet
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591507
E-mail: nielsti@htk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68087685.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.htk.dk/
Albertslund
Danmark
E-mail: albertslund@albertslund.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/
Brøndby
Danmark
E-mail: brondby@brondby.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk
Dragør
Danmark
E-mail: dragoer@dragoer.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk
Glostrup
Danmark
E-mail: glostrup.kommune@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
Ishøj
Danmark
E-mail: ishojkommune@ishoj.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk/
Rødovre
Danmark
E-mail: rk@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk
Vallensbæk
Danmark
E-mail: kommune@vallensbaek.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vallensbaek.dk
Tårnby
Danmark
E-mail: kommunen@taarnby.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk
Hvidovre
Danmark
E-mail: hvidovre@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale om vikarer til ældreområdet.
Ved et fælles udbud udbyder kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk en rammeaftale om levering vikarydelser til ældreområdet. To parallelle rammeaftaler tildeles i prioriteret rækkefølge til en primær og sekundær leverandør af hensyn til forsyningssikkerheden.
Udbuddet gennemføres efter reglerne i udbudslovens afsnit III om sociale og andre specifikke tjenesteydelser. Rammeaftalen vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse.
Ordregiverne opfordrer interesserede tilbudsgivere til at tilkendegive deres interesse i tildeling af rammeaftalen.
Interessetilkendegivelse skal afgives alene på grundlag af denne forhåndsmeddelelse. Yderligere materiale om dette udbud er ikke tilgængeligt på nuværende tidspunkt.
Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar.
Alle dokumenter til ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden fristen udløber den 2.5.2017 og er omkostningsfrit for de interesserede.
Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller ring på 63 13 37 00. Spørgsmål om tilkendegivelse af interesse skal stilles på fanen »Kommunikation« — »Ny besked« — så modtager ordregiver besked.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S.
Frist for interessetilkendegivelse 2.5.2017. Udvalgte tilbudsgivere (3-5) modtager udbudsmateriale 13.5.2017 med tilbudsfrist 12.6.2017. Forhandlinger i perioden 22-26.6.2017. Indgåelse af kontrakt 3.7.2017. Driftsstart 1.9.2017. Ændringer i tidsplan forbeholdes.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk