23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 085-166422
Offentliggjort
03.05.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Gribskov Kommune

Vindere

Integrationsborgere inkl. mentor

(21.10.2017)
Integro A/S
Tørring

Uddannelses- og jobafklaring

(21.10.2017)
Quick Care A/S
Herning

Uddannelses- og jobafklaring

(21.10.2017)
Væksthuset
København S

Jobformidling

(21.10.2017)
Indsats ApS
2100 København Ø

Opdateringer

Rettelse
(05.05.2017)

III.1.4)
I stedet for:
Læses:
Se prækvalifikationsbetingelserne i Mercell for information om betingelser for deltagelse samt udvælgelseskriterier.

Udbud af arbejdsmarkedsydelser


Gribskov Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Gribskov Kommune
29188440
Rådhusvej 3
Helsinge
3200
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bjerregaard Jensen
Telefon: +45 72496198
E-mail: mbjje@gribskov.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68306085.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/68306085.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/68306085.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af arbejdsmarkedsydelser.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79611000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Gribskov Kommune udbyder opgaven på arbejdsmarkedsydelser. Udbuddet er delt op i 3 delaftaler.

Delaftale 1: Jobformidling

Delaftale 2: Uddannelses og jobafklaring

Delaftale 3: Integrationsborgere.

Rammeaftalen er 4-årig.

Værdien for alle delaftaler regnet ud over 4 år er ca. 40 000 000-45 000 000 DKK. Yderligere økonomisk fordeling kan ses under hver delaftale i bekendtgørelsen. Beregning er foretaget på historisk grundlag og ganget op til kontraktens levetid.

Gribskov forpligter sig ikke til noget minimumsforbrug på rammeaftalen og de økonomiske vurderinger er udelukkende beregnet på et historisk grundlag, hvorfor der må forventes en variation.

Tryk her http://permalink.mercell.com/68306085.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Jobformidling

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79611000
80000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Helsinge.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Jobformidling udbydes i Gribskov Kommune, herunder er følgende målgrupper en del af det udbudte

Dagpengemodtagere (2.1)

Jobparate kontanthjælpsmodtagere (2.2)

Aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere = (2.3)+ (2.10)

LY (jobformidling)= (2.7)

Yderligere information om ovenstående målgrupper findes i prækvalifikationsbetingelserne i Mercell.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Uddannelse og Jobafklaring

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79611000
85121270
80000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Helsinge.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 — Uddannelses / Jobafklaring

Aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere (2.3)

Aktivitetsparate uddannelseshjælpsmodtagere (2.13)

Borgere i ressourceforløb (2.11)

Modtagere af ledighedsydelse (2.7)

Sygedagpengemodtagere (2.5)

Yderligere information om ovenstående målgrupper findes i prækvalifikationsbetingelserne i Mercell.

Jobafklaringsborgere (2.14)

Mentor.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 35 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Integration inkl. mentor

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
79611000
80000000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

Helsinge.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Se prækvalifikationsbetingelserne for yderligere information.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbud med forhandling.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 22/05/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne

m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage

regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem

der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for

beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den

dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,

jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige

angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/04/2017

Send til en kollega

0.095