Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
(21.11.2017)
Hjulsøgård Fonden
Bryrup
Forbehandling i Institution Odense Å,
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Mette Søgaard-Andersen Typp
Telefon: +45 72554354
E-mail: mette.sogaard-andersen@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68624221.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68624221.aspx
Del II: Genstand
Forbehandling i Institution Odense Å,
Forbehandling i Institution Odense Å, Odense og Svendborg Arrest
Kriminalforsorgen søger leverandør til misbrugsbehandling i Institution Odense Å (Odense og Svendborg Arrest).
Kontrakten ønskes indgået fra 1.1.2018 og løber til og med 31.12.2021.
Direktoratet for Kriminalforsorgen opfordrer tilbudsgivere til at stille skriftlige spørgsmål til udbudsmaterialet f.eks. vedr. indholdet af behandlingen og kontraktlige forhold samt vedr. bygningsmæssige forhold, herunder spørgsmål om adgang til diverse faciliteter og lign. samt øvrige kriminalforsorgssmæssige spørgsmål.
Spørgsmål skal fremsendes gennem udbudsværktøjet Mercell Sourcing Service senest 24.5.2017. Spørgsmålene vil i anonymiseret form blive besvaret gennem Mercell Sourcing Service senest 31.5.2017.
Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Direktoratet for Kriminalforsorgens svar kan ses under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, når Direktoratet for Kriminalforsorgen har publiceret svarene. Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller på tlf. 63 13 37 00.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Leverandør/tilbudsgiver skal samtidig med afgivelsen af tilbud vedlægge en underskrevet erklæring på tro og love om, hvorvidt tilbudsgiveren har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige.
Der medfølger tro og love-erklæring, som tilbudsgiver kan benytte.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk