Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.aabenraa.dk/erhverv/udbud-og-licitationer/aktuelle-udbud/
Udbyder
Aabenraa Kommune
Vindere
Udbud af dentalprodukter
(26.10.2017)
Plandent A/S
2625 Vallensbæk
Udbud af dentalprodukter
Aabenraa Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189854
Skelbækvej 2
Aabenraa
6200
Danmark
Kontaktperson: Steffen Riisbøl
Telefon: +45 73768939
E-mail: sr@aabenraa.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aabenraa.dk/erhverv/udbud-og-licitationer/aktuelle-udbud/
29189781
Wegners Plads 2
Tønder
6270
Danmark
Kontaktperson: Kristina Hansen
Telefon: +45 74929095
E-mail: krihan@toender.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.aabenraa.dk/erhverv/udbud-og-licitationer/aktuelle-udbud/
Del II: Genstand
Udbud af dentalprodukter.
Udbuddet vedrører levering af dentalprodukter og forbrugsstoffer.
Aabenraa og Tønder Kommune.
Udbuddet vedrører levering af dentalprodukter og forbrugsstoffer.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal vedlægge et udfyldt ESPD til sit tilbud. ESPD'en skal indeholde de oplysninger, der kræves i pkt. 2.1.1 Tilbudsgivers personlige forhold til 2.1.3 Teknisk og/eller faglig formåen.
Oplysningerne danner grundlag for ordregivers vurdering af, om tilbudsgiver er udelukket fra at deltage i udbuddet, og om tilbudsgiver er egnet til at udføre den udbudte opgave.
— Tilbudsgiver skal udfylde hele afsnit III og overholde alle udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, samt de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 5.
Del IV: Procedure
Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa.
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12. maj 2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21. december 2010, lov nr. 618 af 14. juni 2011, lov nr. 1231 af 18. december 2012, lov nr. 511 af 27. maj 2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven) samt lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse:http://www.kfst.dk