Fakta om udbudet
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Hjemmelevering af dagligvarer
Høje-Taastrup Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
E-mail: nielsti@htk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68909701.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.htk.dk/
Del II: Genstand
Hjemmelevering af dagligvarer.
Som praktisk hjælp tilbyder Høje-Taastrup Kommune (»Kommunen«) en indkøbsordning for borgere i eget hjem. Ordningen har hjemmel i § 83 i lov om social service.
Kontrakten omhandler levering af dagligvarer til borgere i deres hjem.
Ved at indgå kontrakt med to leverandører skaber Kommunen grundlag for borgernes frie valg af leverandører, jf. § 91, stk. 2, nr. 1, i lov om social service
Kommunen påtænker derfor at indgå kontrakt med to leverandører om hjemmelevering af dagligvarer til borgere i deres hjem
Interesserede virksomheder opfodres til at tilkendegivelse deres interesse i at komme betragtning til tildelingsproceduren.
For ordningen har Byrådet fastsat en kvalitetsstandard.
http://www2.htk.dk/Sundheds_og_Omsorgscentret/Kvalitetsstandarder/2.1.5_Indkoeb.pdf
Der foreligger ikke på nuværende tidspunkt yderligere materiale om kontrakten og tildelingsproceduren.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk