Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb
Udbud af rammeaftale på skærmbriller
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Farvergade 10, 1. sal
København K
1463
Danmark
Kontaktperson: Jakob Martin Johansen
E-mail: g17t@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66093458.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kejd.dk/
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på skærmbriller.
Københavns Kommune udbyder levering af skærmbriller til kommunens medarbejdere.
Udbuddet omfatter navnlig:
— levering af stel til skærmbriller
— levering af glas til skærmbriller
— udførelse af synsprøver
— rådgivning og
— tilpasning i forbindelse med udlevering og servicering.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af rammeaftale på skærmbriller
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver er blevet opmærksom på, at ordregiver har anvendt sin egen kommunikationsplatform på en fejlagtig måde, som har medført, at der er sket fejl i udbudsproceduren i form af, at tilbudsgivernes spørgsmål og ordregivers svar ikke er blevet offentliggjort, så alle tilbudsgivere kunne se indholdet af henholdsvis spørgsmålene og svarene.
Af hensyn til ligebehandlingsprincippet og gennemsigtighedsprincippet vælger ordregiver derfor at aflyse udbuddet med henblik på at genudbyde rammeaftalen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk