23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 096-188992
Offentliggjort
19.05.2017
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Amgros I/S

Udbud af Cochlear implantater og tilbehør


Amgros I/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 083-160224)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Amgros I/S
1447 9880
Dampfærgevej 27-29
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af Cochlear implantater og tilbehør.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33185000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros gennemfører på vegne af Region Hovedstaden, Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Nordjylland udbud af Cochlear implantater og tilbehør. Amgros er ikke kontraktpart på de pågældende regioners vegne. Således vil de enkelte regioner på egen hånd skulle indgå kontrakt for at kunne aftage de produkter, der er omfattet af udbuddet. Regionerne ønsker at indgå parallelle rammeaftaler. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Regionerne agter at indgå aftale for i alt to delkontrakter. Leverandøren kan give tilbud på en eller begge delkontrakter, og tildeling sker separat for hver delkontrakt. For hver delkontrakt vil regionerne indgå rammeaftaler med op til fire leverandører.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/05/2017
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 083-160224

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Ad I.:

Udbudsbetingelser, pkt. 12.4 Kvalitet:

I oversigtstabellen med konkurrenceparametre og vægtning er tilføjet:

Krav 4.9 — vægtning 5 %

Ad II.:

Kontraktbilag 2, Kravspecifikation, Sektion Service og Support:

Krav 9.20 udgår, da det fejlagtigt var opstillet som konkurrenceparameter. Kravet erstattes med mindstekrav 9.24, »Det er et mindstekrav, at leverandøren kan yde akut leveringsservice ved hasteordrer. Hasteordre skal dog være at betragte som undtagelse. Ved bestilling indenfor normal arbejdstid skal levering ske den næstkommende hverdag i tidsrummet kl. 8-12.«

Ad III.:

Som følge af disse to ændringer udskydes tilbudsfristen indtil den 2.6.2017 (10:00). Frist for modtagelse af spørgsmål udskydes ligeledes indtil den 22.5.2017 (14:00) og frist for besvarelse af spørgsmål indtil den 24.5.2017.

Send til en kollega

0.031