Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
3T MR-scanner til AUH, Røntgen og Skanning
Region Midtjylland, Indkøb og Medicoteknik
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N.
8200
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 78410003
E-mail: im.projektsektionen@stab.rm.dk
Fax: +45 78410003
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.im.rm.dk
Del II: Genstand
3T MR-scanner til AUH, Røntgen og Skanning.
Der skal anskaffes en scanner til Aarhus Universitetshospital, Akutcenter, Røntgen og Skanning. Scanneren skal anvendes til muskuloskeletale undersøgelser og børneundersøgelser fra 6 år og op herunder alle led fra kæbe til tæer. Til området hører også primær diagnostik og behandlingsmonitorering af muskuloskeletale tumorer i hele kroppen, inklusive helkropsundersøgelser.
Aarhus Universitetshospital, Røntgen og Skanning, Palle Juul-Jensens Boulevard 99.
Der skal anskaffes en scanner til Aarhus Universitetshospital, Akutcenter, Røntgen og Skanning. Scanneren skal anvendes til muskuloskeletale undersøgelser og børneundersøgelser fra 6 år og op herunder alle led fra kæbe til tæer. Til området hører også primær diagnostik og behandlingsmonitorering af muskuloskeletale tumorer i hele kroppen, inklusive helkropsundersøgelser.
— Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Option på køb af tilsvarende udstyr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
3T MR-scanner
Borupvang 9
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK01
Del VI: Supplerende oplysninger
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud)skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:http://KFST.dk