Fakta om udbudet
Udbyder
Aalborg Kommune
Udbud af den private andel af hjemmeplejen i Aalborg Kommune
Aalborg Kommune
Berigtigelse
Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger
Tjenesteydelser
(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 048-088508)
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29189420
Storemosevej 17-21
Vodskov
9310
Danmark
Kontaktperson: Sasha Maria Baron
Telefon: +45 22362436
E-mail: smbl@implement.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.Aalborg.dk
Del II: Genstand
Udbud af den private andel af hjemmeplejen i Aalborg Kommune.
Ældre- og handicapudvalget i Aalborg Kommune har besluttet at igangsætte forberedelserne af et udbud af den private andel af hjemmeplejen på baggrund af Ældre- og Handicapforvaltningens anbefaling om, at de private leverandører af hjemmeplejeydelser skal overgå fra godkendelses- til udbudsmodellen i hele kommunens område
Udbuddet vil fokusere på opgaver omfattet af serviceloven og sundshedsloven, herunder:
—Personlig pleje og praktisk hjælp § SEL 83
—Rehabiliteringsforløb efter § SEL 83a
—Opgaveoverdragelse af sundhedslovsydelser.
De private leverandørers andel af hjemmeplejen udgør knapt 25 pct. af den samlede mængde af ydelser inden for personlig pleje og praktisk hjælp i Aalborg Kommune svarende til årlige betalinger til de private leverandører på ca. 80 000 000 DKK ekskl. moms. Der er i dag 14 godkendte leverandører af praktisk hjælp og personlig pleje.
Del VI: Supplerende oplysninger
Del VII: Ændringer
(...) Aalborg Kommune opfordrer interesserede leverandører til at rette henvendelse hurtigst muligt.
På baggrund af Ældre- og Handikapudvalgets godkendelse vil Aalborg Kommune nu udsende udbudsmaterialet ifm. udbud af hele den private andel af Aalborg Kommunes hjemmehjælpsområde. Udbudsmaterialet vil blive fremsendt til de leverandører, der har tilkendegivet interesse som følge af den vejledende forhåndsmeddelelse. Interesserede leverandører kan fortsat rette henvendelse på smbl@implement.dk.
Aalborg Kommune vil efterfølgende afholde et informationsmøde for interesserede leverandører den 21.6.2017. Dagsorden for informationsmødet, herunder tidspunkt og sted, vil blive fremsendt til alle, der forinden har ytret ønske om at deltage på smbl@implement.dk senest den 12.6.2017 kl. 12:00. Der vil her være lejlighed til at stille spørgsmål til udbudsmaterialet.