Fakta om udbudet
Udbyder
Hillerød Kommune
Rammeaftale på basis af tilbudsindhentning efter Udbudslovens § 187
Hillerød Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189366
Trollesmindeallé 27
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Kim Mikkelsen
Telefon: +45 72320653
E-mail: kmik@hillerod.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hillerod.dk
Del II: Genstand
Rammeaftale på basis af tilbudsindhentning efter Udbudslovens § 187.
Den påtænkte tilbudsindhentning vedrører levering af vikarydelser i:
— Botilbud for unge og voksne med særlige behov, jf. Servicelovens §§ 107 og 108
— Boliger på det specialiserede voksenområde efter Almenboliglovens § 105, stk. 2 med støtte efter Servicelovens § 85
— Dagtilbud til voksne med særlige behov efter Servicelovens § 104 — Aktivitets og samværstilbud.
Der vil blive indgået en rammeaftale med en varighed på 4 år inkl. evt. optioner på forlængelse.
Rammeaftalen vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse, og interesserede leverandører som ønsker at byde på opgaven skal tilkendegive deres interesse skriftligt ved at kontakte ordregiver via de i forhåndsmeddelelsen anførte kontaktoplysninger senest mandag den 26.6.2017.
Rammeaftalen vedrører levering af vikarydelser i kommunale dag- og døgntilbud på det specialiserede voksenområde. Rammeaftalen omfatter følgende stillingskategorier:
— Social- og sundhedshjælpere
— Pædagogassistenter
— Uuddannet personale.
Private leverandører er forpligtet til at levere ydelserne i overensstemmelserne med principperne i offentlig forvaltning. Dvs. at leverandøren, dennes personale samt eventuelle underleverandører er underlagt reglerne om tavshedspligt og oplysningspligt. Derudover er leverandøren forpligtet til at udføre arbejdet i overensstemmelse med gældende lovgivning samt Hillerød Kommunes kvalitetsstandarder og ydelseskataloger på områderne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger