Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Udbud af indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede
(28.10.2017)
K.R. Hospitalsudstyr A/S
Mågevej 16
8370 Hadsten
Udbud af indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Susanne Fuglsang Agerbo
E-mail: sufa@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70115496.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70115496.aspx
Del II: Genstand
Udbud af indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede.
Aarhus Kommune udbyder hermed fabriksnye indstillelige senge med 4-delt liggeflade, motoriserede, samt tilbehør/reservedele. Købet af sengene vil som hovedregel foretages af Aarhus Kommunes Hjælpemiddelcenter, og sengene vil indgå i kommunes genudlånsordning.
Aarhus Kommune.
Rammeaftalen henvender sig primært til Aarhus Kommunes Hjælpemiddelcenter, den er dog gældende for hele Aarhus Kommune i det omfang, der opstår et indkøbsbehov indenfor området.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder ad 2 gange.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der anvendes frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudsmaterialet.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk