Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT
Region Hovedstaden
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Claus Jørgen Eskerod
Telefon: +45 38665809
E-mail: claus.joergen.eskerod@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Udstyr og forbrugsartikler til CRRT.
Ordregiver agter af afholde et udbud med henblik på standardisering af udstyr og forbrugsartikler til CCRT i Region Hovedstaden ultimo 2017 og afholder derfor møde, hvor potentielle tilbudsgiver vil få mulighed for at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe.
Region Hovedstadens Hospitaler.
Ordregiver agter af afholde et udbud med henblik på standardisering af udstyr og forbrugsartikler til CCRT i Region Hovedstaden ultimo 2017 og afholder derfor møde, hvor potentielle tilbudsgiver vil få mulighed for at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe.
Alene potentielle tilbudsgiver, der kan tilbyde løsning(er), der senest på det forventede tilbudstidspunkt kan opfylde minimumskravene i pkt. VI.3 vil få lejlighed til at præsentere deres løsning(er).
Ordregiver foretager hermed en markedsafdækning. Arrangementet vil give hver deltager lejlighed til individuelt at præsentere deres løsning(er) for ordregivers brugergruppe hos Center for IMT, Borgervænget 7, København Ø, forventet tirsdag den 29.8.2017. Tilmelding og aftale af nærmere tidspunkt skal ske hos Claus Jørgen Eskerod, på claus.joergen.eskerod@regionh.dk.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Blandt de ufravigelige krav, der vil bilve stillet i udbuddet er:
1) Dialysemaskinerne skal kunne benyttes til CVVHD, CVH, CVHDF, SCUF og plasmaferese;
2) Dialysemaskinen skal kunne monitorere arterie- og veneblodtryk, blodpumpeflow/effektivt blodflow, TMP, dialysatflow, dialysattemperatur, behandlingstid, UF-rate og total UF og der skal kunne indstilles individuelle alarmgrænser for overnævnte parametre;
3) Dialysemaskinen skal kunne flyttes af én person og kunne låses, så den er immobil;
4) Behandlingsordination skal kunne overføres både manuelt og elektronisk (HL7) til maskinen;
5) DIalysemaksinen skal kunne opsamle behandlingsdata for den enkelte behandling og præsentere dem for Sundhedsplatformen (EPIC). Derudover må der ikke være krav til specifikke softwareløsninger;
6) Leverandøren skal have kapacitet til at levere uddannelse af 120 spl. og installation af 10 udstyr på én gang senest 1.4.2018.
Alene potentielle tilbudsgivere, der kan tilbyde løsning(er), der senest på det forventede tilbudstidspunkt kan opfylde ovennævnte krav vil få lejlighed til at præsentere deres løsning(er).
Samtidig med tilmelding skal der fremsendes brochurer/produktdatablade for det udstyr og forbrugsartikler, der ønskes præsenteret.
Tilmelding skal ske senest fredag, den 18.8.2017.