Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Kommune
Engangsvaskeprodukter
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Nicoline Mark Hofman
E-mail: nmhof@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70350586.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70350586.aspx
Del II: Genstand
Engangsvaskeprodukter.
På baggrund af Projekt Vask og Hygiejne (tidligere Projekt Bad) udbyder Odense Kommune aftalen om køb og levering af engangsvaskeprodukter.
Odense.
Aftalen om køb og levering af engangsvaskeprodukter indeholder 3 produkter:
— Vaskeservietter
— Vaskehandsker
— Vaskehætte.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 137.
Desuden skal tilbudsgiver opfylde følgende krav:
— Samlet årsomsætning de seneste 3 år på minimum 2 500 000 DKK (ekskl. moms)
— Erhvervs- og produktansvarsforsikring på min. 10 000 000 DKK
— Minimum 2 referencer vedr. levering af produkter inden for hygiejne og personlig pleje til en offentlig myndighed med en omsætning på min. 2 000 000 DKK om året (ekskl. moms).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk