Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vordingborg Kommune
Vindere
Udbud på ortopædisk fodtøj - SYD
(22.12.2017)
Sahva A/S
Borgervænget 5
2100 København Ø
Udbud på ortopædisk fodtøj til FUS
Vordingborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 96 76
Valdemarsgade 43
Vordingborg
4760
Danmark
Kontaktperson: Steen Jensen
Telefon: +45 20515657
E-mail: infor@steenjensen.com
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.eu-supply.com
Del II: Genstand
Udbud på ortopædisk fodtøj til FUS.
Vordingborg Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på Fællesudbud Sjællands (FUS) udbud af delaftaler om levering af ortopædisk fodtøj til visiterede borgere.
FUS er en indkøbscentral, der består af 16 kommuner, der i samarbejde gennemfører fælles udbud og skaber fælles rammer for indkøb. FUS-samarbejdet repræsenterer i alt 761 000 borgere.
Udbuddet gennemføres efter proceduren »offentligt udbud«, jf. udbudslovens afsnit I og II i henhold til proceduren i lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven).
Udbud på ortopædisk fodtøj — Øst
Udbud på ortopædisk fodtøj — Øst.
1 x 12 måneder.
Aftalen kan forlænges 1 x 12 måneder.
Udbud på ortopædisk fodtøj — Vest
Udbud på ortopædisk fodtøj — Vest.
1 x 12 måneder.
Aftalen kan forlænges med 1 x 12 måneder.
Udbud på ortopædisk fodtøj — Syd
Udbud på ortopædisk fodtøj — Syd.
1 x 12 måneder.
Aftalen kan forlænges med 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er offentliggjort via udbudssystemet Complete Tender Management (CTM), som anvendes til hele udbuddets gennemførelse. Udbudsmaterialet er derfor kun tilgængeligt på hjemmesiden https://www.eu-supply.com Tilbud kan udelukkende afgives via www.eu-supply.com Tilbud modtaget på anden vis end via www.eu-supply.com afvises af ordregiver.
I henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010, ændret ved lov nr. 511 af 27.5.2013 om
håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende frister for indgivelse af
klage: klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter
offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest
samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal
klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet
for Udbud, og om, hvorvidt klagen er Konkurrence- og
Forbrugerstyrelsen indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde,
hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive,
hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.