23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 156-323727
Offentliggjort
17.08.2017
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af knæimplantater


Region Midtjylland

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2017/S 153-316768)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 21591813
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af knæimplantater.

Sagsnr.: 1-23-4-101-14-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af primære totalknæalloplastikker (cementerede og ucementerede) og revisionsknæalloplastikker, ucementerede unikompartmentale knæalloplastikker og cementerede unikompartmentale knæalloplastikker.

Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/08/2017
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 153-316768

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: VI.3)
I stedet for:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcingsystem, CTM fra EU-Supply.

Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eusupply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply.

Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både Ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EUSupply's

Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eusupply.com

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål og svarmodulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er udarbejdet af EU-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside: https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/welcome Der henvises til ordregivers udbudsbetingelsers afsnit 6 «Betingelser for deltagelse (udelukkelse og egnethed).

Foruden de i ESPD Del III oplistede obligatoriske udelukkelsesgrunde, finder følgende udelukkelsesgrunde anvendelse ved dette udbud:

Konkurs

Insolvens

Tvangsakkord uden for konkurs

Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning

Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.

Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.

Læses:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcingsystem, CTM fra EU-Supply.

Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eusupply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT

Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.

Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply.

Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

Bemærk venligst, at både Ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's

Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eusupply.com

Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål og svarmodulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er udarbejdet af EU Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside:

https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/welcome Der henvises til ordregivers udbudsbetingelsers afsnit 6 «Betingelser for deltagelse (udelukkelse og egnethed).

Foruden de i ESPD Del III oplistede obligatoriske udelukkelsesgrunde, finder følgende udelukkelsesgrunde anvendelse ved dette udbud:

Konkurs

Insolvens

Tvangsakkord uden for konkurs

Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning

Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet

Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet

Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet

Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område

En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret

Aktiver, der administreres af en kurator

Erhvervsvirksomheden er indstillet

Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren

Skyldig i afgivelse af urigtige oplysninger, tilbageholdelse af oplysninger, ude af stand til at fremlægge de dokumenter, der anmodes om, og indhentede fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure

Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.

VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Afsnit VI.3) — Supplerende oplysninger ændres, da der tilføjes flere udelukkelsesgrunde end oprindeligt oplistet.

Send til en kollega

0.047