Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Indsats i Ressourceforløb - tilbudsrunde 2
(01.02.2018)
Væksthuset
Sundholmsvej 34, 1. sal
2300 København S
Indsatser i ressourceforløb
Odense Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Sandy Lykke Lützen
E-mail: sall@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/71084693.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Indsatser i ressourceforløb.
Indsatsspor der udbydes er: mentorforløb, udviklingsforløb og afklaringsforløb. Aftalen indgås med 1 leverandør.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Positiv egenkapital (eller nul) for de sidste 3 år, eller positiv udvikling i egenkapitalen i de 3 år, samt en ikke negativ udvikling i likviditet over de sidste 3 år
— Omsætning på minimum 10 000 000 DKK/år for det udbudte område for de sidste 3 år
— En erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK pr. år
— Minimum 3 relevante referencer (relevant erfaring med målgruppen, der er igangværende eller afsluttet inden for de sidste 3 år).
Social klausul og arbejdsklausul.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk