Fakta om udbudet
Udbyder
Amgros I/S
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør
Amgros I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
1447 9880
Dampfærgevej 27-29
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Peter Helmbæk
Telefon: +45 88713000
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Christina Heidi Andersen
E-mail: christina.heidi.andersen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Qvortrup
E-mail: jeanne.gauger@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rm.dk
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mia Søderberg
E-mail: mia.soederberg@regionh.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg
9220
Danmark
Kontaktperson: Maj-Brit Svenninggaard Moltsen
E-mail: m.moltsen@rn.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk/
Ordregiver i forbindelse med nærværende udbud er følgende regioner:
Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Nordjylland og Region Hovedstaden.
Del II: Genstand
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør.
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros gennemfører på vegne af Region Hovedstaden, Region Midtjylland, Region Syddanmark og Region Nordjylland udbud af Cochlear implantater og tilbehør. Amgros er ikke kontraktpart på de pågældende regioners vegne. Således vil de enkelte regioner på egen hånd skulle indgå kontrakt for at kunne aftage de produkter, der er omfattet af udbuddet. Regionerne ønsker at indgå parallelle rammeaftaler. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Regionerne agter at indgå aftale for i alt to delkontrakter. Leverandøren kan give tilbud på en eller begge delkontrakter, og tildeling sker separat for hver delkontrakt. For hver delkontrakt vil regionerne indgå rammeaftaler med op til fire leverandører.
Cochlear implantater og tilbehør — Region Hovedstaden
Aftale om levering af cochlear-implantater og tilbehør fordelt på rammeaftaler med flere leverandører. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør — Region Syd, Midt og Nord
Aftale om levering af cochlear-implantater og tilbehør fordelt på rammeaftaler med flere leverandører. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør — Region Hovedstaden
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør — Region Midt, Syd og Nord
Del VI: Supplerende oplysninger
Amgros har blandt andet på grundlag af henvendelser fra tilbudsgivere konstateret flere fejl i forbindelse med tilbudsvurderingen i udbuddet af Cochlear implantater og tilbehør, jf. udbudsbekendtgørelse nr. 2017/S 083-160224, herunder i forhold til konditionsmæssigheden af tilbud. Endvidere har Amgros i forbindelse med evalueringsprocessen konstateret forhold i udbudsmaterialet, som kan være uhensigtsmæssige og som Amgros ønsker at drøfte nærmere med brugergruppen og eventuelt revurdere.
På den baggrund har Amgros besluttet at annullere udbuddet med henblik på et snarligt genudbud på justerede vilkår.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk