Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=194108&B=REGIONSYDDK
Udbyder
Medicoteknik, Region Syddanmark
Vindere
Mammografisystemer, 2 stk., Klinisk Mammografi, OUH Odense
(05.01.2018)
Siemens Healthcare A/S
Ballerup
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 26-09-2017
Time: 16:00
Læses:
Dato: 10-10-2017
Time: 16:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 26-09-2017
Time: 16:00
Læses:
Dato: 10-10-2017
Time: 16:00
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 10-10-2017
Time: 16:00
Læses:
Dato: 25-10-2017
Time: 16:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 10-10-2017
Time: 16:00
Læses:
Dato: 25-10-2017
Time: 16:00
Mammografisystemer, 2 stk., Klinisk Mammografi, OUH Odense
Medicoteknik, Region Syddanmark
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Sygehusvej 4
Kolding
6000
Danmark
Kontaktperson: Søren Iversen
Telefon: +45 99440374
E-mail: Soeren.iversen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://rsyd.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Mammografisystemer, 2 stk., Klinisk Mammografi, OUH Odense.
Mammografisystemer, 2 stk., Klinisk Mammografi, OUH Odense.
Mammografisystemer, 2 stk., Klinisk Mammografi, OUH Odense.
Uddannelses-, service-, og reservedelsoptioner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
OUH besidder 2 stk. apparatur til klinisk mammografi. I ét af disse er detektoren brudt ned, og afdelingen behøver apparaturet udskiftet straks for at indhente allerede tabt undersøgelsesflow.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715000
Internetadresse:https://www.klfu.dk