23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 186-380583
Offentliggjort
28.09.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

Mobil C-bue m/monitor monteret på C-bue

(27.02.2018)
GE Healthcare Danmark A/S
Park Allé 295, 1
2605 Brøndby

Mobil C-bue m/monitor monteret på C-bue

(27.02.2018)
Santax Medico
Bredskifte Allé 11
8210 Århus V

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn

(27.02.2018)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn

(27.02.2018)
GE Healthcare Danmark A/S
Park Allé 295, 1
2605 Brøndby

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn

(27.02.2018)
Philips Danmark A/S, Healthcare
Frederikskaj 6
2450 København SV

Mobil C-bue m/ monitor monteret på separat vogn og m/flatpanel

(27.02.2018)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn

(27.02.2018)
Santax Medico
Bredskifte Allé 11
8210 Århus V

Opdateringer

Rettelse
(11.11.2017)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 09-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-11-2017
Time: 12:00

IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 09-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 23-11-2017
Time: 12:00


Yderligere oplysninger
Afsnit nummer: 1.7
Tidsplan
Dato: 23.11.2017 Tidspunkt: 12:00
Afsnit nummer: 1.11
Afgivelse af tilbud
Dato: 23.11.2017 Tidspunkt: 12:00

Mobile c-buer


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Tania Sørensen
Telefon: +45 97648476
E-mail: taus@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Gitte Starup
E-mail: gitte.starup@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Niels-Henrik Christiansen
E-mail: nhc@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
Damhaven 12
Vejle
Danmark
Kontaktperson: Søren Iversen
E-mail: Soeren.Iversen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=194871&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=194871&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Mobile c-buer.

Sagsnr.: 153864TS17
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33111000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af mobile c-buer til Region Nordjylland, Region Midtjylland og Region Sjælland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mobil C-bue m/monitor monteret på C-bue

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85150000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af mobile c-bue med monitor monteret på c-bue til region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark (option).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

— Udbuddet omfatter følgende optioner, som skal prissættes i Kontraktbilag 2:

— Leveranceoptioner

— Uddannelsesoptioner

— Serviceoptioner

— Reservedelsoptioner.

Ordregiver gør opmærksom på, at alle ovennævnte optioner skal prissættes sær-skilt. Er alle optioner ikke prissat særskilt, vil det medføre, at ordregiver vil være forpligtet til at se bort fra tilbuddet som værende ukonditionsmæssigt.

Der henvises til definitionerne og beskrivelserne af de enkelte optioner i Kontraktbi-lag 2.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mobil C-bue m/ monitor monteret på separat vogn og m/flatpanel

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85150000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Mobil C-bue m/ monitor monteret på separat vogn og m/flatpanel til region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark (option).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter følgende optioner, som skal prissættes i Kontraktbilag 2:

— Leveranceoptioner

— Uddannelsesoptioner

— Serviceoptioner

— Reservedelsoptioner.

Ordregiver gør opmærksom på, at alle ovennævnte optioner skal prissættes sær-skilt. Er alle optioner ikke prissat særskilt, vil det medføre, at ordregiver vil være forpligtet til at se bort fra tilbuddet som værende ukonditionsmæssigt.

Der henvises til definitionerne og beskrivelserne af de enkelte optioner i Kontraktbilag 2.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85150000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Mobil C-bue m/ monitor på separat vogn til region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark (option).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter følgende optioner, som skal prissættes i Kontraktbilag 2:

— Leveranceoptioner

— Uddannelsesoptioner

— Serviceoptioner

— Reservedelsoptioner.

Ordregiver gør opmærksom på, at alle ovennævnte optioner skal prissættes sær-skilt. Er alle optioner ikke prissat særskilt, vil det medføre, at ordregiver vil være forpligtet til at se bort fra tilbuddet som værende ukonditionsmæssigt.

Der henvises til definitionerne og beskrivelserne af de enkelte optioner i Kontraktbi-lag 2.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mobil C-bue, m/ monitor på C-bue og m/flatpanel

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85150000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Mobil C-bue, m/ monitor på C-bue og m/flatpanel til region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark (option).

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 55
Kvalitetskriterium - Navn: Service / Vægtning: 5
Pris - Vægtning: 40
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter følgende optioner, som skal prissættes i Kontraktbilag 2:

— Leveranceoptioner

— Uddannelsesoptioner

— Serviceoptioner

— Reservedelsoptioner.

Ordregiver gør opmærksom på, at alle ovennævnte optioner skal prissættes sær-skilt. Er alle optioner ikke prissat særskilt, vil det medføre, at ordregiver vil være forpligtet til at se bort fra tilbuddet som værende ukonditionsmæssigt.

Der henvises til definitionerne og beskrivelserne af de enkelte optioner i Kontraktbi-lag 2.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal i ESPD oplyse, hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af følgende udelukkelsesgrunde, som finder anvendelse i nærværende udbud:

— ESPD del III A: Grunde vedrørende straffedomme (alle punkter/grunde i del III A finder anvendelse og skal udfyldes)

— ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger (alle punkter/grunde i del III B finder anvendelse og skal udfyldes). Det bemærkes, at Tilbudsgiver vil blive udelukket fra at deltage i udbuddet, såfremt tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiver er etableret. Det gælder uanset gældens størrelse.

— ESPD del III C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:

— Konkurs

— Insolvens

— Tvangsakkord uden for konkurs

— En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret

— Aktiver, der administreres af en kurator

— Erhvervsvirksomheden er indstillet.

ESPD del III D skal ikke udfyldes.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 5
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 09/11/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 09/05/2018
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 09/11/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver opfordrer tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.

Såfremt tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbuds-materialet, opfordres tilbudsgiver særligt til at gøre ordregiver opmærksom herpå, og ordregiver vil i så fald overveje at ændre det pågældende forhold, såfremt det er muligt inden for de udbudsretlige rammer.

Det vedlagte udkast til kontrakt vil være gældende for det udbudte udstyr. Tilbuds-giver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt tilbudsgiver finder anledning hertil.

Spørgsmål sendes til ordregiver via »tilbudsgiver spørgsmål og svar« i EU-Supply.

Ordregiver ser gerne, at spørgsmål angiver det sted (bilag og punkt) i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.

Med henblik på at sikre overskuelighed i Ordregivers offentliggjorte svar på spørgsmål ser Ordregiver endvidere gerne, at tilbudsgiver kun skriver ét spørgsmål i hver spørgsmålsrubrik. Der kan naturligvis oprettes flere rubrikker og således stilles flere spørgsmål.

Spørgsmål, der er ordregiver i hænde inden fristen angivet i tidsplanen, vil under alle omstændigheder blive besvaret.

Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil også blive besvaret, medmindre spørgsmålets karakter gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt at meddele svar senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen.

Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.

Bemærk: Såfremt der i særlige tilfælde måtte opstå behov for at offentliggøre yderligere oplysninger senere end 6 dage før tilbudsfristen, vil tilbudsfristen blive forlænget.

Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen blive offentliggjort i anonymiseret form via EU-Supply. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet.

Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i EU-Supply.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://www.erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4

Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/09/2017

Send til en kollega

0.062