23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 186-380772
Offentliggjort
28.09.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen

Udbud af units til børnetandplejen i Københavns Kommune


Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Københavns Kommune, Børne- og Ungeforvaltningen
64942212
Gyldenløvesgade 15
København V
1502
Danmark
Kontaktperson: Dorthe A Dornonville de la Cour
E-mail: zh7y@buf.kk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/71642544.aspx

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af units til børnetandplejen i Københavns Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33192400
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Københavns Kommune udbyder i EU-udbud indkøb af tandlægeunits til børnetandplejen.

Der vil blive indgået aftale med en leverandør.

Leverandøren er ikke er garanteret en fast omsætning i kontraktperioden, men leverandøren skal kunne lever til samtlige de klinikker, der skal benytte det pågældende udstyr.

Børne- og Ungdomstandplejen (BUT) er en bydækkende enhed under Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

BUT tilbyder alle børn og unge under 18 år med bopæl i Kommunen (ca. 105 000 børn og unge) vederlagsfri, opsøgende, forebyggende og behandlende tandpleje i henhold til Sundhedsloven af 24.6.2005 med virkning fra 1.1.2007.

BUT's klinikker er decentralt beliggende i alle bydele i Københavns Kommune. I øjeblikket er der 28 klinikker, hvoraf de 5 er indrettet til tandregulering. Klinikkerne er beliggende på 36 adresser.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud består udbudsmaterialet af følgende bestanddele:

Udbudsbetingelser:

Bilag A: Rammekontraktudkast med tilhørende bilag

Bilag 1: Arbejdsklausul

Bilag 2: Kommunens CSR-krav

Bilag 3: Kommunens krav til faktura og statistik

Bilag B1: Kravspecifikation der beskriver ordregiver, ordregivers behov samt krav til leverandøren og oplister krav til produktet (bliver bilag 4 til kontrakt)

Bilag B2: Oplistning af krav til produktet

Bilag C: Tilbudsskema (bliver bilag 5 til kontrakt), skal udfyldes og oploades i Mercell.

Bilag D: Fælles europæisk udbudsdokument, ESPD skal udfyldes i Mercell systemet. Selve dokumentet er ikke vedlagt udbud, men skal udfyldes elektronisk i Mercell systemet. Der gives adgang til dette når man har meddelt sin interesse i udbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Mulighed for forlængelse i 2 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 162-333930
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Udbud af units til børnetandplejen i Københavns Kommune

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbud annulleres og genudbydes igen hurtigt. Annullation skyldes at der er kommet en mængde spørgsmål som har gjort at kommunen har valgt at præcisere elementer i udbudsmaterialet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/09/2017

Send til en kollega

0.046