Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Udbudsbetingelser ændret pga. fejl i teksten.
Ambulant stofmisbrugsbehandling efter servicelovens § 101
Københavns Kommune, Socialforvaltningen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Kontoret for Regnskab
København V
1577
Danmark
Kontaktperson: Søren Brøbeck
Telefon: +45 21587207
E-mail: gm2e@sof.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73356788.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/73356788.aspx
Del II: Genstand
Ambulant stofmisbrugsbehandling efter servicelovens § 101.
Ambulant stofmisbrugsbehandling efter servicelovens § 101.
Kommunalbestyrelsen i Københavns Kommune har besluttet at bringe ambulant misbrugsbehandling efter servicelovens § 101, specielt målrettet særligt følelsesmæssigt ustabile og/eller personlighedsforstyrrede borgere med misbrug, i udbud.
Ydelsen i udbuddet omfatter:
— Ambulant stofmisbrugsbehandling i henhold til lovbekendtgørelse nr. 369 af 18.4.2017 (serviceloven) med senere ændringer, § 101.
— Eventuel mulighed for substitutionsunderstøttet behandling af de borgere, som modtager ambulant behandling efter servicelovens § 101, jf. sundhedslovens § 142 (option).
— 55 igangværende behandlingsforløb pr. år. Udbuddet gennemføres som omvendt licitation, hvorfor prisen for hovedydelsen ligge fast og dermed ikke vil være en konkurrenceparameter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Regler og kriterier fremgår af udbudsmaterialet og af processen i forbindelse med afgivelse af tilbud via Mercell Sourcing Service.
Del IV: Procedure
Alle kvalificerede økonomiske aktører kan byde på opgaven. Ordregiver kan frit vælge mellem at tildele opgaven på baggrund af de indledende tilbud eller gennemføre forhandlinger med alle eller nogle af tilbudsgiverne i en eller flere faser, jf. udbudsbetingelserne.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk