23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 191-391932
Offentliggjort
05.10.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Lyngby-Taarbæk Kommune

Vindere

(31.01.2018)
Egebjerg Købmandsgård ApS
Nykøbing Sjælland

(31.01.2018)
Intervare A/S
2605 Brøndby

Udbud af levering af dagligvarer til visiterede borgere


Lyngby-Taarbæk Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Lyngby-Taarbæk Kommune
11715311
Rådhuset, Lyngby Torv 17
Kongens Lyngby
2800
Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
Telefon: +45 45973116
E-mail: nicol@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ltk.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/157608

I.1) Navn og adresser
Gladsaxe Kommune
Gladsaxe
Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nicol@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.gladsaxe.dk

I.1) Navn og adresser
Gentofte Kommune
Gentofte
Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nicol@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.gentofte.dk

I.1) Navn og adresser
Frederiksberg Kommune
Frederiksberg
Danmark
Kontaktperson: Nicolai Møller
E-mail: nicol@ltk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.frederiksberg.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=189446&B=LTK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=189446&B=LTK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af levering af dagligvarer til visiterede borgere.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85312200
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører levering af dagligvarer til borgere i Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune og Lyngby-Taarbæk Kommune.

I henhold til § 83 i lov om Social Service har Ordregiver pligt til at sørge for, at der tilbydes personlig og/eller praktisk hjælp i hjemmet til borgere, der ikke selv kan udføre visse opgaver på grund af nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller på grund af særlige sociale problemer.

Udbuddet gennemføres efter reglerne i afsnit III i lov nr. 1564 af 15.12.2015, »Udbudsloven«.

Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1.2.2018 og ophører den 31.1.2021.

Gladsaxe og Frederiksberg Kommune tiltræder aftalen hhv. pr. 1.6.2018 og pr. 1.1.2019. Der skal afgives tilbud på levering til alle deltagende kommuner.

Ordregiver indgår aftale med 2 leverandører.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud vedrører levering af dagligvarer til borgere i Frederiksberg Kommune, Gentofte Kommune, Gladsaxe Kommune og Lyngby-Taarbæk Kommune.

I henhold til § 83 i lov om Social Service har Ordregiver pligt til at sørge for, at der tilbydes personlig og/eller praktisk hjælp i hjemmet til borgere, der ikke selv kan udføre visse opgaver på grund af nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne eller på grund af særlige sociale problemer.

Udbuddet gennemføres efter reglerne i afsnit III i lov nr. 1564 af 15.12.2015, »Udbudsloven«

Den udbudte rammeaftale træder i kraft den 1.2.2018 og ophører den 31.1.2021.

Gladsaxe og Frederiksberg Kommune tiltræder aftalen hhv. pr. 1.6.2018 og pr. 1.1.2019. Der skal afgives tilbud på levering til alle deltagende kommuner.

Ordregiver indgår aftale med 2 leverandører.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 08/11/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 3529100
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/10/2017

Send til en kollega

0.093