Fakta om udbudet
Udbyder
Ballerup Kommune
EU Udbud af Kompressionshjælpemidler
Ballerup Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
58271713
Hold-An Vej 7
Ballerup
2750
Danmark
Kontaktperson: Ellen Schmidt
Telefon: +45 44773959
E-mail: ells@balk.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69114344.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.ballerup.dk/
Allerød
Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.alleroed.dk
Ballerup
Danmark
E-mail: borger@balk.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ballerup.dk
Bornholm
Danmark
E-mail: post@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.brk.dk
Stenløse
Danmark
E-mail: kommune@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.egedalkommune.dk
Fredensborg
Danmark
E-mail: fredensborg@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredensborg.dk
Frederikssund
Danmark
E-mail: epost@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.frederikssund.dk
Helsinge
Danmark
E-mail: borgerservice@gribskov.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.gribskov.dk
Frederiksværk
Danmark
E-mail: mail@halsnaes.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.halsnaes.dk
Helsingør
Danmark
E-mail: mail@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.helsingor.dk
Herlev
Danmark
E-mail: herlev@herlev.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herlev.dk
Hillerød
Danmark
E-mail: hillerod@hillerod.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hillerod.dk
Hørsholm
Danmark
E-mail: kommunen@horsholm.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.horsholm.dk
Del II: Genstand
EU Udbud af Kompressionshjælpemidler.
Udbuddet omfatter opmåling (egen- og leverandøropmåling) samt bestilling og levering af kompressionshjælpemidler til Kommunerne. Den samlede omsætning pr. år er ca. 5 000 000 DKK. Aftalen er 3-årig med en option på yderligere 1 år, på uændrede vilkår.
Følgende 12 Kommuner (herefter samlet benævnt Kommunerne) er gået sammen om at udbyde kompressionshjælpemidler:
Allerød Kommune
Ballerup Kommune
Bornholms RegionsKommune
Egedal Kommune
Fredensborg Kommune
Frederikssund Kommune
Gribskov Kommune
Halsnæs Kommune
Helsingør Kommune
Herlev Kommune
Hillerød Kommune
Hørsholm Kommune.
Udbuddet omfatter bestilling og levering af kompressionshjælpemidler.
Kommunerne fremstår som 1 geografisk område omfattende samtlige 12 Kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud på hele området, dvs. der er ikke mulighed for at tilbudsgiver kan afgive tilbud på en enkelt Kommune.
Husk tilmelding til spørgemøde den 1. juni kl. 13-15 i Ballerup.
Send en e-mail via Mercell, med angivelse af e-mailadr. på deltagere, så vil de blive inviteret til mødet.
Option på 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU Udbud af kompressionshjælpemidler
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk