23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 193-395398
Offentliggjort
07.10.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

6 stk. Artroskopi søjler til SHS


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Henrik Timm
Telefon: +45 29135749
E-mail: Henrik.timm@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.medicoteknik-rsd.dk/wm227386

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

6 stk. Artroskopi søjler til SHS.

Sagsnr.: Artroskopi søjler SHS
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

6 stk. Artroskopi søjler SHS — Abenraa og Sønderborg. Forventes leveret i Q3-2018.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33110000
33140000
33141700
33161000
33168000
33168100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

6 stk. Artroskopi søjler SHS — Abenraa og Sønderborg. Forventes leveret i Q2/Q3-2018.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
01/02/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Denne vejledende forhåndsmeddelelse skal betragtes som en markedsundersøgelse, inden ordregiver sætter anskaffelsen i udbud.

Vi vil derfor gerne invitere potentielle tilbudsgivere til at komme til Sønderborg sygehus d. 8.11.2017 kl. 10:00 (mødelokale 30B), hvor ordregiver vil fortælle om det apparaturbehov der skal opfyldes i forhold til patienter, operationer m.m.).

Herefter vil tilbudsgiver blive inviteret enkeltvis til at komme og præsenterer deres løsningsforlag foran klinikkerne. Dette vil finde sted d. 11.12.2017.

En egentlig afprøvning af de forskellige løsningsforslag/apparatur vil dog først finde sted i forbindelse med udbuddet og vil forgå i klinikken.

Hvis I ønsker at deltage d. 8.11.2017, bedes I tilmelde jer på følgende mail: henrik.timm@rsyd.dk.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/10/2017

Send til en kollega

0.047