Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195550&B=BRONDBY
Udbyder
Brøndby Kommune
Vindere
Udbud af teststrimler til borgere med bevilling
(22.12.2017)
Reamed (et forretningsområde for A/S Tødin)
7752 Snedsted
Udbud af teststrimler til borgere med bevilling
Brøndby Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Duniya Faqiri
Telefon: +45 43282828
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/Borger.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330964
Albertslund
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/
Dragør
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk/
Glostrup
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk
Hvidovre
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.hvidovre.dk
Høje-Taastrup
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.htk.dk
Ishøj
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ishoj.dk
Rødovre
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/
Vallensbæk
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.vallensbaek.dk/
Tårnby
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.taarnby.dk/
Del II: Genstand
Udbud af teststrimler til borgere med bevilling.
Udbuddet vedrører en leverandøraftale i henhold til servicelovens § 112, stk. 2, om teststrimler til borgere med bevilling på diabetesartikler til kommunerne: — Albertslund Kommune — Brøndby Kommune — Dragør Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune — Høje-Taastrup Kommune — Ishøj Kommune — Rødovre Kommune — Vallensbæk Kommune — Tårnby Kommune Udbuddet omfatter levering af teststrimler, der passer til blodsukkermålere til diabetikere med de typer insulinpumper, der bevilges af regionerne, herunder med trådløs dataoverførelse. Udbuddet omfatter kun borger med en bevilling fra pågældendes kommune.
Udbuddet vedrører en leverandøraftale i henhold til servicelovens § 112, stk. 2, om teststrimler til borgere med bevilling på diabetesartikler til kommunerne: — Albertslund Kommune — Brøndby Kommune — Dragør Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune — Høje-Taastrup Kommune — Ishøj Kommune — Rødovre Kommune — Vallensbæk Kommune — Tårnby Kommune Udbuddet omfatter levering af teststrimler, der passer til blodsukkermålere til diabetikere med de typer insulinpumper, der bevilges af regionerne, herunder med trådløs dataoverførelse. Udbuddet omfatter kun borger med en bevilling fra pågældendes kommune.
2x12 mdr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk