23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 193-395442
Offentliggjort
07.10.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Brøndby Kommune

Vindere

Udbud af teststrimler til borgere med bevilling

(22.12.2017)
Reamed (et forretningsområde for A/S Tødin)
7752 Snedsted

Udbud af teststrimler til borgere med bevilling


Brøndby Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Brøndby Kommune
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Duniya Faqiri
Telefon: +45 43282828
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/Borger.aspx

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330964

I.1) Navn og adresser
Albertslund Kommune
Albertslund
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/

I.1) Navn og adresser
Dragør Kommune
Dragør
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk/

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
Glostrup
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.glostrup.dk

I.1) Navn og adresser
Hvidovre Kommune
Hvidovre
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.hvidovre.dk

I.1) Navn og adresser
Høje-Taastrup Kommune
Høje-Taastrup
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.htk.dk

I.1) Navn og adresser
Ishøj Kommune
Ishøj
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ishoj.dk

I.1) Navn og adresser
Rødovre Kommune
Rødovre
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk/

I.1) Navn og adresser
Vallensbæk Kommune
Vallensbæk
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.vallensbaek.dk/

I.1) Navn og adresser
Tårnby Kommune
Tårnby
Danmark
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.taarnby.dk/

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195550&B=BRONDBY
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=195550&B=BRONDBY
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af teststrimler til borgere med bevilling.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33615000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører en leverandøraftale i henhold til servicelovens § 112, stk. 2, om teststrimler til borgere med bevilling på diabetesartikler til kommunerne: — Albertslund Kommune — Brøndby Kommune — Dragør Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune — Høje-Taastrup Kommune — Ishøj Kommune — Rødovre Kommune — Vallensbæk Kommune — Tårnby Kommune Udbuddet omfatter levering af teststrimler, der passer til blodsukkermålere til diabetikere med de typer insulinpumper, der bevilges af regionerne, herunder med trådløs dataoverførelse. Udbuddet omfatter kun borger med en bevilling fra pågældendes kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører en leverandøraftale i henhold til servicelovens § 112, stk. 2, om teststrimler til borgere med bevilling på diabetesartikler til kommunerne: — Albertslund Kommune — Brøndby Kommune — Dragør Kommune — Glostrup Kommune — Hvidovre Kommune — Høje-Taastrup Kommune — Ishøj Kommune — Rødovre Kommune — Vallensbæk Kommune — Tårnby Kommune Udbuddet omfatter levering af teststrimler, der passer til blodsukkermålere til diabetikere med de typer insulinpumper, der bevilges af regionerne, herunder med trådløs dataoverførelse. Udbuddet omfatter kun borger med en bevilling fra pågældendes kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

2x12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/11/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 9 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/11/2017
Tidspunkt: 13:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.

I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/10/2017

Send til en kollega

0.047