Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
SPEC/CT til Hillerød Hospital
(20.10.2017)
Siemens Healthcare
Borupvang 9
2750 Ballerup
SPEC/CT til Hillerød Hospital
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 38665831
E-mail: marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
SPEC/CT til Hillerød Hospital.
SPEC/CT system til Klinisk. Fysiologisk og Nuklearmedicinsk afdeling på Hillerød Hospital.
Hillerød Hospital.
SPEC/CT system til Klinisk. Fysiologisk og Nuklearmedicinsk afdeling på Hillerød Hospital.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Klinisk, Fysiologisk og Nuklearmedicinsk afdeling på Hillerød Hospital skal anskaffe et SPEC/CT system, som har fuldautomatisk kollimatorskift, som vil forbedre arbejdsmiljøet, fuldautomatisk kalibrering som kan igangsættes inden personalet møder ind, således der kan håndteres flere patienter i løbet af en dag. Det skal være muligt, at nedsætte patientdosis, optagetid eller forbedre billedekvalitet. Metal artefakt reduktion vil forbedre billedekvaliteten på CT billeder af patienter med implantater. Det skal være muligt, at reducere stråledosis ved børneundersøgelser, som ved at anvende 80 kv. Her ud over skal der være lang Co-scan range, så det er muligt at optage helkrop SPEC og CT op til 186 cm uden at flytte patienten. Det skal være en mulighed at optage patienter i hospitalssengen, samt skal der være højtoplæselige SPECT billeder, hvor CT'en benyttes som reference matrix.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
SPEC/CT til Hillerød Hospital
88578228
Borupvang 9
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til klagenævnet. Senest samtidigt med indgivelse af klage til klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indgives for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidigt medindgivelse af klage til klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk