Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=194363&B=AMGROS
Udbyder
Amgros I/S
Vindere
Delkontrakt 1 — Region Hovedstaden
(24.07.2018)
MED-EL Nordic AB
Kistagången 16, Hiss A, plan 5
Kista
Delkontrakt 1 — Region Hovedstaden
(24.07.2018)
Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Delkontrakt 1 — Region Hovedstaden
(24.07.2018)
Cochlear Europe Limited
6 Dashwood Lang Road Bourne Business Park
KT15 2HJ Addlestone Surrey
Delkontrakt 1 — Region Hovedstaden
(24.07.2018)
Advanced Bionics Denmark Aps
Korskildelund 6
2670 Greve
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør — genudbud
Amgros I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
1447 9880
Dampfærgevej 27-29
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Katarina Flodquist
Telefon: +45 88713000
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Christina Heidi Andersen
E-mail: christina.heidi.andersen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Jeanne Qvortrup
E-mail: jeanne.gauger@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg
9220
Danmark
Kontaktperson: Maj-Brit Svenninggaard Moltsen
E-mail: m.moltsen@rn.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mia Søderberg
E-mail: mia.soederberg@regionh.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk
Ordregiver i forbindelse med nærværende udbud er følgende regioner:
Region Syddanmark, Region Midtjylland, Region Nordjylland og Region Hovedstaden.
Del II: Genstand
Udbud af Cochlear implantater og tilbehør — genudbud.
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros gennemfører på vegne af Region Hovedstaden, Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Nordjylland udbud af Cochlear implantater og tilbehør. Amgros er ikke kontraktpart på de pågældende regioners vegne. Således vil de enkelte regioner på egen hånd skulle indgå kontrakt for at kunne aftage de produkter, der er omfattet af udbuddet. Regionerne ønsker at indgå parallelle rammeaftaler. Rammeaftalerne er ikke eksklusive. Regionerne agter at indgå aftale for i alt 2 delkontrakter. Leverandøren kan give tilbud på 1 delkontrakt eller begge delkontrakter, og tildeling sker separat for hver delkontrakt. For hver delkontrakt vil regionerne indgå rammeaftaler med op til 4 leverandører.
Delkontrakt 1 — Region Hovedstaden
Aftale om levering af Cochlear implantater og tilbehør fordelt på rammeaftaler med flere leverandører. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
Hver region kan i henhold til den enkelte kontrakt vælge at forlænge kontrakten 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Delkontrakt 2 — Region Syd, Midt og Nord
Aftale om levering af Cochlear implantater og tilbehør fordelt på rammeaftaler med flere leverandører. Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
Hver region kan i henhold til den enkelte kontrakt vælge at forlænge kontrakten 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der henvises til udkast til rammeaftale, der er en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne vil ikke være berettigede til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Næste rammeaftale om indkøb af Cochlear implantater forventes offentliggjort i 2021.
Udbudsmaterialet er frit, direkte og elektronisk tilgængeligt i CTM (EU-Supply). Tilbud skal afgives via CTM, og al kommunikation skal ligeledes ske via CTM.
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.
Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.
I relation til punkt II.1.5) »Anslået samlet værdi« bemærkes det, at den anslåede samlede værdi er baseret på historiske tal, og at indkøbene derfor er behæftet med stor usikkerhed. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk