Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Delaftale 2: Toilet-badestole med elektrisk højde- og kipregulering
(23.03.2018)
Dan-Rehab A/S
Messingvej 13-15
8900 Randers
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul og toilet-badestole med elektrisk kipregulering
(23.03.2018)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
Delaftale 3: Toiletforhøjere med og uden armlæn
(23.03.2018)
Etac A/S
Egeskovvej 12
8700 Horsens
Delaftale 4: Badebænke
(23.03.2018)
Handicare A/S
Mårkærvej 5
2630 Taastrup
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 27-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-11-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 27-11-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 28-11-2017
Time: 12:00
Udbud af toilet-badestole, toiletforhøjere, badebænke med videre
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Susanne Fuglsang Agerbo
E-mail: sufa@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75577768.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75577768.aspx
Del II: Genstand
Udbud af toilet-badestole, toiletforhøjere, badebænke med videre.
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye toilet-badestole med hjul, toilet-badestole med elektrisk kipregulering, toilet-badestole med elektrisk højde- og kipregulering, toiletforhøjere med og uden armlæn, badebænke, fritstående toiletforhøjere samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune.
Delaftale 1: Toilet-badestole med hjul og toilet-badestole med elektrisk kipregulering
Rammeaftale om levering af toilet-badestole med hjul:
— -1A Toilet-badestol med hjul
— -1B Toilet-badestol med elektrisk kipregulering.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges aftalen på ændrede vilkår, vil aftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Delaftale 2: Toilet-badestole med elektrisk højde- og kipregulering
Rammeaftale om levering af toilet-badestole med elektrisk højde- og kipregulering.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges aftalen på ændrede vilkår, vil aftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Delaftale 3: Toiletforhøjere med og uden armlæn
Rammeaftale om levering af toiletforhøjere med og uden armlæn:
— -3A Toiletforhøjer, fastmonterede, med armlæn
— -3B Toiletforhøjer, fastmonterede, uden armlæn.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges aftalen på ændrede vilkår, vil aftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Delaftale 4: Badebænke
Rammeaftale om levering af badebænke.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges aftalen på ændrede vilkår, vil aftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Delaftale 5: Fritstående toiletforhøjere
Rammeaftale om levering af fritstående toiletforhøjere.
Aarhus Kommune kan forlænge aftalen i op til 12 måneder ad 2 omgange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges aftalen på ændrede vilkår, vil aftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk