Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Hjørring Kommune
Vindere
Delaftale 2 - lifte
(27.01.2018)
V. Guldmann A/S
Graham Bells Vej 21-23A
8200 Århus N
Delaftale 1 - senge
(27.01.2018)
Invacare A/S
Søndre Ringvej 37
2605 Brøndby
Genbrugshjælpemidler — senge og lifte
Hjørring Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189382
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
Danmark
Kontaktperson: Michael Ingvor Petersen
Telefon: +45 72333401
E-mail: michael.ingvor.petersen@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75602463.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hjoerring.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/75602463.aspx
Del II: Genstand
Genbrugshjælpemidler — senge og lifte.
Hjørring Kommunes udbud vedrørende genbrugshjælpemidler, senge og lifte.
Delaftale 1 — senge
Indstillelige senge, 4-delt, motoriseret.
1*12 måneder.
Delaftale 2 — lifte
Stationær personløfter monteret på gulv, væg og/eller loft.
1*12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk