Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Endosuite til Rigshospitalet
(08.11.2017)
Olympus Danmark A/S
Tempovej 48-50
2750 Ballerup
Endosuite til Rigshospitalet
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 38665831
E-mail: marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Endosuite til Rigshospitalet.
Endosuite til Rigshospitalet.
Endosuite til Rigshospitalet.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Dette endoskopi indkøb drejer sig om en renovering og opgradering af Olympus endoskopi funktionen på to operationsstuer.
I selve renoveringen indgår OP-lampe samt forsyningssøjler fra 3. part med integration til Olympus udstyret. Det er tale om genbrug af bestående IT udstyr samt endoskopi udstyr til brug for kikkert operationer fra Olympus, dette udstyr er meget specifikt, og kan ikke integreres med andet udstyr end Olympus. Der kan ikke anvendes udstyr fra andre leverandører, da det skal integreres i det bestående set up.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Endosuite til Rigshospitalet
16316296
Tempovej 48-50
Ballerup
2750
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3) nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til klagenævnet. Senest samtidigt med indgivelse af klage til klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indgives for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 3. Senest samtidigt medindgivelse af klage til klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk