23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 226-470237
Offentliggjort
24.11.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Anæstesiudstyr


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 38665831
E-mail: marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Anæstesiudstyr.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33172100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med kommende udbud af anæstesiudstyr ønskes afholdelse af leverandørdage, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at fremvise samt fortælle om deres anæstesiapparat. Der ønskes fremvisning, hvor der fokuseres på at se apparatet i drift, samt præsentation af data udveksling mellem udstyret til diverse IT-systemer. Det er et krav at anæstesiapparatet kan anvendes både på børn og voksne.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33170000
33172000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Anæstesiudstyr.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
15/03/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med et kommende udbud af anæstesiudstyr ønskes afholdelse af leverandørdage, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at fremvise samt fortælle om deres anæstesiapparat. Der ønskes fremvisning, hvor der fokuseres på at se apparatet i drift, samt præsentation af data udveksling mellem udstyret til diverse IT-systemer. Det er et krav at anæstesiapparatet kan anvendes både på børn og voksne.

Regionen forbeholder sig ret til at afholde arrangementet over flere dage, hvis der tilmeldes mange potentielle tilbudsgivere.

Dato: Den 9.1.2018.

Sted: Borgervænget 7,3 2100 København Ø.

Tilmelding: Der skal senest den 22.12.2017 gives besked om deltagelse til Strategisk indkøbskonsulent Marianne Malek, marianne.malek@regionh.dk, hvor man også vil få tilsendt yderligere oplysninger om selve præsentationsdagen.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/11/2017

Send til en kollega

0.047