23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 244-508994
Offentliggjort
20.12.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Midtjylland

Høring af materiale på udbud af kirurgiske instrumenter


Region Midtjylland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Christina Meiner
Telefon: +45 24976057
E-mail: Christina.Meiner@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af materiale på udbud af kirurgiske instrumenter.

Sagsnr.: 1-23-4-101-32-17
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33169000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Midtjylland udbyder i starten af 2018 kirurgiske flergangsinstrumenter. For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud på grund af uhensigtsmæssige krav har Region Midtjylland valgt, at lave en høring af det foreløbige udarbejdede materiale.

Høringen omhandler materiale på udbud af kirurgiske basisinstrumenter, samt instrumenter til specialerne, thorax kirurgi og abdominal kirurgi.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Midtjylland udbyder i starten af 2018 kirurgiske flergangsinstrumenter. For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud på grund af uhensigtsmæssige krav har Region Midtjylland valgt, at lave en høring af det foreløbige udarbejdede materiale.

Høringen omhandler materiale på udbud af kirurgiske basisinstrumenter, samt instrumenter til specialerne, thorax kirurgi og abdominal kirurgi.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
31/01/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det vedlagte materiale, og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Det er vigtigt for ordregiver, at høringsmaterialet læses grundigt igennem og at besvarelserne indeholder uddybende forklaringer.

Hvis høringssvar vedrører et bestemt mindstekrav, konkurrenceparameter eller position i tilbudslisten, bedes der venligst henvises til det aktuelle punkt.

Skriftlige høringssvar bedes sendt via beskedmodulet i EU-Supply, senest d. 17/1-2018, kl. 12.00.

Høringssvar vil blive behandlet af ordregivers brugergruppe, der er sammensat af repræsentanter fra de enheder/afdelinger, der bruger de produkter, som er omfattet af høringsmaterialet. Det vil blive vurderet, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det pågældende materiale.

Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne skal ikke forvente at få svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
18/12/2017

Send til en kollega

0.033