Fakta om udbudet
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Fotoscreeningsudstyr til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden
(23.12.2017)
Topcon Danmark
Præstemarksvej 25
4000 Roskilde
Fotoscreeningsudstyr til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden
Region Hovedstaden
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer
Del I: Ordregivende myndighed/enhed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Marianne Malek
Telefon: +45 38665831
E-mail: marianne.malek@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Del II: Genstand
Fotoscreeningsudstyr til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden
Fotoscreenig udstyr af type: Swept source OCT til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden.
Fotoscreenig udstyr af type: Swept source OCT til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden.
Del IV: Procedure
- Udbuddet er ikke omfattet af direktivet
Teknisk uforlignelighed: SDCC er en forskningsinstitution, der er afhængig af at have sammenlignelige data for mange år. SDCC har øjenfotos lagret for en længere årrække, som er et vigtigt instrument i forskning indenfor dette felt. På den baggrund er det essentielt for SDCC fortsat at beholde det samme system til øjenfotos som hidtil.
Del V: Kontrakt-/koncessionstildeling
Fotoscreeningsudstyr til diabetes ambulatorier i Region Hovedstaden
26505259
Præstemarksvej 25
Roskilde
4000
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Ordregiver påregner tidligst at indgå kontrakt med den i pkt. V.2.3 nævnte leverandør efter 10 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor denne bekendtgørelse er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 4, stk. 1.
Klage over ordregivers valg af procedure mv. kan indgives til klagenævnet. Senest samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indgives for nævnet.
Nærværende bekendtgørelse følges op af bekendtgørelse om indgået kontrakt. Klage herover skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelse om indgået kontrakt er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud §7, stk. 3. Senest samtidigt med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk