23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 004-004836
Offentliggjort
06.01.2018
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Statens Serum Institut

Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine) og Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine (booster vaccine)


Statens Serum Institut

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Statens Serum Institut
46837428
Artillerivej 5
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Birgit Neale
Telefon: +45 32683978
E-mail: nea@ssi.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://ssi.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Statsvirksomhed under Sundheds- og Ældreministeriet
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine) og Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine (booster vaccine)

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33651600
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SSI ønsker at indgå rammekontrakter om levering af Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine) og Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine, (booster vaccine) til det Danske Børne Vaccinationsprogram.

De tilbudte vacciner skal have markedsføringstilladelse gældende for Danmark ved tilbudsfristens udløb og vaccinen, pakning, indlægsseddel samt etiket skal opfylde kravene i markedsføringstilladelsen.

Vaccinerne skal ved levering have mindst 2/3 restholdbarhed.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 1 -Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine)

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33651620
33651670
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter levering af Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine) til Det Danske Børnevaccinationsprogram.

Vaccinen skal være en 5 komponent vaccine, der skal indeholde komponenterne difteri, tetanus, kighoste, polio og hib. Vaccinen må ikke indeholde hverken færre eller flere vaccinekomponenter end de 5 anførte komponenter.

Vaccinen skal anvendes som primærvaccine til spædbørn og skal kunne indgå i det Danske Børnevaccinationsprogram, som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet. Ved vaccination skal vaccinen kunne gives som én injektion.

Indkøb under kontrakten skønnes at være i størrelsesordenen 180.000-250.000 doser årligt. Indkøb kan dog variere betydeligt, og der garanteres ikke en mindsteomsætning under kontrakten.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Tilbudsprisen er fortrolig.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt 2 - Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine (booster vaccine)

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33651620
33651670
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftalen omfatter levering af Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine (booster vaccine) til Det Danske Børnevaccinationsprogram.

Vaccinen skal være en 4 komponent vaccine, der skal indeholde komponenterne difteri, tetanus, kighoste og polio. Vaccinen må ikke indeholde hverken færre eller flere vaccinekomponenter end de 4 anførte komponenter.

Vaccinen skal anvendes som 5-års booster vaccine og skal kunne indgå i det Danske Børne-vaccinationsprogram, som nærmere beskrevet i udbudsmaterialet. Ved vaccination skal vaccinen kunne gives som én injektion.

Indkøb under kontrakten skønnes at være i størrelsesordenen 55.000-65.000 doser årligt. Indkøb kan dog variere betydeligt, og der garanteres ikke en mindsteomsætning under kontrakten.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 123-248951
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delkontrakt 1 -Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio-Hib Vaccine (primær vaccine)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
21/12/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget elektronisk: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Sanofi Winthrop Industrie
775 662 257 R.C.S. Nanterre
20 Avenue Raymond Aron
Antony
921160
Frankrig
Telefon: +45 42720664
E-mail: Line.Ralfkiaer@sanofi.com
NUTS-kode: FR
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delkontrakt 2 - Difteri-Tetanus-Kighoste-Polio Vaccine (booster vaccine)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
21/12/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Sanofi Winthrop Industrie
775 662 257 R.C.S. Nanterre
20 Avenue Raymond Aron
Antony
921160
Frankrig
Telefon: +45 42720664
E-mail: Line.Ralfkiaer@sanofi.com
NUTS-kode: FR
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 1.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/01/2018

Send til en kollega

0.078