Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Psykiatri, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Medflex
Brabrand
Psykiatri, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Medassist
Esbjerg
Psykiatri, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Vikarlæger.dk
København
Psykiatri, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Medicotrust
Kolding
Radiologi, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Transmedica
København
Radiologi, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Medflex
Brabrand
Radiologi, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Vikarlæger.dk
København
Psykiatri, korttidsvikariater
(21.04.2018)
Medicotrust
Kolding
Somatik, langtidsvikariater (undt. radiologi)
(21.04.2018)
Medicotrust
Koldind
Psykiatri, langtidsvikariater
(21.04.2018)
KonZenta
Nørresundby
Radiologi, langtidsvikariater
(21.04.2018)
Medicotrust
Kolding
Psykiatri, korttidsvikariater
(21.04.2018)
Medassist
Esbjerg
Radiologi, langtidsvikariater
(21.04.2018)
KonZenta
Nørresundby
Psykiatri, korttidsvikariater
(21.04.2018)
Medflex
Brabrand
Levering af lægevikarer
Region Midtjylland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Camilla Høgenhaven
Telefon: +45 24210860
E-mail: camilla.hoegenhaven@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Levering af lægevikarer
Udbuddet vedrører indkøb af lægevikarydelser inden for det somatiske område og psykiatrien. Udbuddet omfatter korttidsvikariater og langtidsvikariater.
Udbuddet er opdelt i 6 delkontrakter.
Udbuddet indebærer udarbejdelse af rammeaftaler med flere leverandører pr. rammeaftale/delkontrakt. Se nærmere i udbudsbetingelserne.
Psykiatri, korttidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til psykiatrien, korttidsvikariater.
Psykiatri, langtidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til psykiatrien, langtidsvikariater.
Somatik, korttidsvikariater (undt. radiologi)
Rammeaftale vedr. lægevikarer til somatikken (undt. radiologi), korttidsvikariater.
Somatik, langtidsvikariater (undt. radiologi)
Rammeaftale vedr. lægevikarer til somatikken (undt. radiologi), langtidsvikariater.
Radiologi, korttidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til radiologi, korttidsvikariater.
Radiologi, langtidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til radiologi, langtidsvikariater.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Referenceliste:
Delkontrakt 1-2 (psykiatri):
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år (2015-2017). En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af lægevikarydelser inden for psykiatrien til et hospital.
Delkontrakt 3-6 (somatik og radiologi):
Det er et minimumskrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af 3 sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år (2015-2017). En reference anses for sammenlignelig, når den vedrører levering af lægevikarydelser til et hospital.
Referenceliste:
Som dokumentation for Tilbudsgiverens relevante erfaring skal Tilbudsgiver fremsende referenceliste indeholdende leveringssted/kunde, kontaktperson hos kunden og kontaktoplysninger (e-mail og telefonnr.), hvor meget der er leveret for (DKK) til kunden i de seneste tre år (2015-2017) og leveringsperiode.
Oplysningerne kan afgives i Udbudsbilag 3.
Arbejdsmiljø: Kundens retningslinjer mv. for personalets adfærd, herunder ryge- og alkoholpolitik skal efterleves.
Arbejdsklausul: Leverandøren skal sikre, at ansatte hos Leverandøren og eventuelle underlev, som medvirker til at opfylde Kontrakten i Danmark, er sikret løn, arbejdstid og andre arbejdsvilkår i henhold til udkast til kontrakt pkt. 8.3.
Socialt ansvar: Kontrakten indeholder regler om socialt ansvar, jf. udkast til kontrakt pkt. 19.
Arbejdsudleje: Regler for arbejdsudleje skal overholdes, jf. udkast til kontrakt pkt. 8.6.
Arbejde med børn: Leverandørens skal sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til Kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis, jf. udkast til kontrakt pkt. 8.7.
Straffeattester: Leverandørens skal sikre, at de medarbejdere, der løser opgaver i henhold til kontrakten, ikke er uegnede til at udføre de pågældende opgaver på betryggende og ansvarlig vis, jf. udkast til kontrakt pkt. 8.8.
Del IV: Procedure
Identificering af de økonomiske mest fordelagtige tilbud vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet ”Bedste forhold mellem pris og kvalitet” på baggrund af de i udbudsbetingelserne angivne underkriterier.
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com.
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.
Tilbud skal affattes på dansk. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.5, kan endvidere fremsendes på andre sprog, men kan kræves oversat til dansk.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk/