Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Høring: udbud af hofteimplantater
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 21591813
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Høring: udbud af hofteimplantater
Høring af foreløbigt udbudsmateriale for udbud af hofteimplantater til Region Midtjylland og Nordjylland.
Cementeret femurstem
Cementerede femurstem til hoftealloplastikker.
Ucementeret femurstem med proximal indvækstzone (fiksation i metafysen)
Ucementerede femurstem med proximal indvækstzone (fiksation i metafysen) til hoftealloplastikker.
Ucementeret femurstem (fiksation i metafysen og diafysen)
Ucementerede femurstem (fiksation i metafysen og diafysen) til hoftealloplastikker.
Ucementeret femurstem med HA-coatning.
Ucementerede femurstem med HA-coatning til hoftealloplastikker.
Cementeret cup
Cementerede cupper til hoftealloplastikker.
Ucementeret cup
Ucementerede cupper til hoftealloplastikker.
Dual-mobility cup
Dual-mobility cupper til hoftealloplastikker.
Revisionsstem
Revisionsstem til hoftealloplastikker.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Region Midtjylland i fællesskab med Region Nordjylland udbyder i foråret 2018 hofteimplantater.
For at sikre at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, sendes det foreløbige materiale i høring.
Vi indbyder alle potentielle leverandører til at gennemgå det vedlagte materiale og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Besvarelserne bedes indeholde uddybende forklaringer og henvise til hvilket afsnit i udbudsmaterialet kommentaren vedrører.
Høringssvarene vil efterfølgende blive behandlet af udbudsafdelingen og hvis det er hensigtsmæssigt af den pågældende brugergruppe, som er sammensat af repræsentanter fra regionernes hospitaler.
Vi vil vurdere hvorvidt høringssvarene giver anledning ændringer i det pågældende materiale.
Høringsmaterialet består af:
— Kravspecifikation,
— Tilbudsliste.
Ordregiver vil endvidere gerne have svar på følgende konkrete spørgsmål:
— Er der obligatoriske positioner i Tilbudslisten, som gør det vanskeligt at byde ind?
— Mangler der positioner på Tilbudslisten (er der noget Tilbudsgiver ønsker at byde ind med, som ikke er afdækket)?
— Er der mindstekrav i Kravspecifikationen, som gør det vanskeligt at byde ind?
— Er der yderligere kvalitative parametre, som Ordregiver bør inddrage i evalueringen?
— Er der krav i Kravspecifikationen som er uklare, og bør defineres yderligere?
Høringssvar bedes fremsendt til:
Høringssvar bedes mærket:
Sagsnr. 1-23-4-101-3-18 Høring af udbud af hofteimplantater.
Høringssvaret skal være regionen i hænde senest onsdag d. 14. februar 2018 kl. 12.00.
Foruden muligheden for at fremsende skriftlige høringssvar, vil der blive afholdt individuelle høringsmøder i Aarhus på følgende datoer:
— Tirsdag d 1. februar 2018,
— Fredag d. 2. februar 2018,
— Onsdag d. 7 februar 2018.
Leverandører som ønsker at deltage I et høringsmøde, kan fremsende et ønske om en dato til: anders.dalsgaard@stab.rm.dk.
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne får ikke svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen. Såfremt høringsparterne har spørgsmål der ønskes besvaret, skal spørgsmålene stilles i tilbudsperioden.