Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Udbud af mobil løftestol
(08.06.2018)
Liftup ApS
Hagensvej 21
9530 Støvring
Udbud af mobil løftestol
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Århus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Susanne Fuglsang Agerbo
E-mail: sufa@aarhus.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79729682.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/79729682.aspx
Del II: Genstand
Udbud af mobil løftestol
Udbuddet omfatter køb af fabriksnye mobile løftestole samt tilhørende tilbehør/reservedele til Aarhus Kommune.
Den mobile løftestol skal kunne anvendes af én person til at hjælpe borgere, med funktionsnedsættelse, som er faldet, op igen. Løftet af borgeren fra liggende position til siddende skal foregå mekanisk. Løftestolen skal være mobil, og under brug skal den kunne anvendes uden nødvendighed for tilslutning til el med kabler eller lignende.
Rammeaftalen kan forlænges i op til 12 måneder ad 2 gange på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Forlænges rammeaftalen på ændrede vilkår, vil rammeaftalens overordnede karakter dog ikke blive ændret.
Der anvendes følgende frivillige udelukkelsesgrunde: tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likviditetsbehandling, tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, tilbudsgiver har væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk