23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 022-046086
Offentliggjort
01.02.2018
Udbudstype
Opdatering

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Bleer


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Berigtigelse

Bekendtgørelse om ændringer eller supplerende oplysninger

Varer

(Supplement til Den Europæiske Unions Tidende, 2018/S 010-017751)

Del I: Ordregivende myndighed/enhed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
17472437
H.C. Hansens Gade 4
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Henrik Østergaard
E-mail: Heo@ski.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.ski.dk

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Bleer

Sagsnr.: 50.96
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33751000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI udbyder aftale vedrørende bleer benævnt 50.96. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.

Udbuddet gennemføres på vegne af SKI´s kunder, der er oplistet i bilag I.

SKI har valgt at opdele udbuddet i 2 delområder: delområde 1 Bleer med bevilling (delaftale 1) og delområde 2 Bleer til børneinstitutioner og dagplejere (delaftale 2-6). Delaftale 2-6 udgør 5 parallelle regionsopdelte rammeaftaler, der alene adskiller sig ved kundernes geografiske placering.

For at sikre forsyningssikkerhed og den fremadrettede konkurrence på markedet kan én og samme leverandør maksimalt vinde 4 ud af de 5 regioner på delområde 2.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
30/01/2018
VI.6) Oprindelig bekendtgørelsesreference
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2018/S 010-017751

Del VII: Ændringer

VII.1) Oplysninger, der skal ændres eller tilføjes
VII.1.2) Tekststykke, der skal ændres i den oprindelige bekendtgørelse
Afsnit nummer: III.1.3)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Afsnit 2
I stedet for:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 3 referencer på leverancer af tilsvarende produkter, som er omfattet af rammeaftalens sortiment til lignende kunder og er udført i perioden 1. januar 2014 til 31. december 2017. Med tilsvarende produkter forstås produkter med identiske CPV koder som angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt II.2.2. Med en lignende kunde forstås levering til en kunde med minimum 500 leveringsadresser.

Læses:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 3 referencer på leverancer af tilsvarende produkter, som er omfattet af rammeaftalens sortiment til lignende kunder og er udført i perioden 1. januar 2015 til 31. december 2017. Med tilsvarende produkter forstås produkter med identiske CPV koder som angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt II.2.2. Med en lignende kunde forstås levering til en kunde med minimum 500 leveringsadresser.

Afsnit nummer: III.1.3)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Afsnit 3
I stedet for:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 2 referencer på implementeringsprocesser af tilsvarende karakter og omfang udført i perioden 1. januar 2014 til 31. december 2017. Med tilsvarende karakter og omfang forstås konvertering af borgere med bevilling samt bistand til implementering af kunder med minimum 500 leveringsadresser.

Læses:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 2 referencer på implementeringsprocesser af tilsvarende karakter og omfang udført i perioden 1. januar 2015 til 31. december 2017. Med tilsvarende karakter og omfang forstås konvertering af borgere med bevilling samt bistand til implementering af kunder med minimum 500 leveringsadresser.

Afsnit nummer: III.1.3)
Placering af det tekststykke, der skal ændres: Afsnit 5
I stedet for:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 3 referencer på leverancer af tilsvarende produkter, som er omfattet af rammeaftalens sortiment til lignende kunder og er udført i perioden 1. januar 2014 til 31. december 2017. Med tilsvarende produkter forstås produkter med identiske CPV koder som angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt II.2.2. Med en lignende kunde forstås levering til en kunde med minimum 100 leveringsadresser.

Læses:

— Det er et minimumskrav, at tilbudsgiver skal oplyse 3 referencer på leverancer af tilsvarende produkter, som er omfattet af rammeaftalens sortiment til lignende kunder og er udført i perioden 1. januar 2015 til 31. december 2017. Med tilsvarende produkter forstås produkter med identiske CPV koder som angivet i udbudsbekendtgørelsens punkt II.2.2. Med en lignende kunde forstås levering til en kunde med minimum 100 leveringsadresser.

Afsnit nummer: IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 13/02/2018
Tidspunkt: 13:00
Læses:
Dato: 02/03/2018
Tidspunkt: 13:00
Afsnit nummer: IV.2.7)
I stedet for:
Dato: 13/02/2018
Tidspunkt: 13:01
Læses:
Dato: 02/03/2018
Tidspunkt: 13:01
VII.2) Yderligere supplerende oplysninger:

Ordregiver har korrigeret datoen for referenceperioden i udbudsbetingelsernes punkt III.1.3 for delaftale 1 samt delaftale 2-6, således referenceperioden ved teknisk og faglig formåen strækker sig 3 år- og ikke 4 år tilbage. På denne baggrund har ordregiver valgt at foretage en fuld fristforlængelse. Der vil på baggrund af korrektionen endvidere ske en opdatering i udbudsbetingelsernes punkt 7.2.2.1 (delaftale 1), punkt 7.2.2.2 (delaftale 2-6) samt punkt 12 (Tilbudsfrist og vedståelse) i overensstemmelse med denne berigtigelse.

Send til en kollega

0.062