Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Furesø Kommune
Vindere
Udbud af børnebleer
(29.05.2018)
Simi A/S
Gammelgårdsvej 67
3520 Farum
Udbud af børnebleer
Furesø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188327
Stiager 2
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Carsten Lehrmann
Telefon: +45 72354519
E-mail: cle@furesoe.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80157838.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/
Herlev
Danmark
E-mail: herlev@herlev.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herlev.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/80157838.aspx
Del II: Genstand
Udbud af børnebleer
Furesø og Herlev Kommuner genudbyder hermed levering af børnebleer til alle børneinstitutioner og dagplejere i Kommunen.
Formålet med nærværende udbud er at finde den tilbudsgiver, som baseret på de i udbudsmaterialet opstillede mindstekrav vil kunne opfylde Kommunernes behov for indkøb af børnebleer til lavest mulige priser.
Sortimentet udbydes som en eneleverandøraftale. Dette sker af hensyn til stordriftsfordele, reduktion af leveringer samt i særdeleshed hensynet til Kommunernes brugere, som skal handle på aftalen og som kan spare mange procesomkostninger ved kun at skulle bestille produkter ét sted. Tilbudsgiver skal byde ind på samtlige blestørrelser.
Option på 2 x 12 måneder.
Option på forlængelse på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk