Fakta om udbudet
Udbyder
Brøndby Kommune
Vindere
Udbud af ledsageordning efter Servicelovens § 97 til Brøndby Kommune
(02.08.2018)
Bruger - Hjælper Formidlingen A/S
Ellebjergvej 52, 1
2450 København SV
Udbud af ledsageordning efter Servicelovens § 97 til Brøndby Kommune
Brøndby Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
65113015
Park Allé 160
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Duniya Faqiri
Telefon: +45 43282828
E-mail: dunfa@brondby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk/Borger.aspx
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330964
Del II: Genstand
Udbud af ledsageordning efter Servicelovens § 97 til Brøndby Kommune
Disse udbudsbetingelser gælder for Brøndby Kommunes udbud på levering af ledsageordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Ledsageordningen efter Servicelovens § 97 er en ordning, der giver fysisk og psykisk handicappede mellem 18 og 67 år mulighed for at få bevilliget op til 15 timers ledsagelse om måneden til aktiviteter uden for hjemmet. Ledsagelse bevilges både til brugere i private hjem og på institutioner. Med en ledsageordning behøver brugeren ikke at være afhængig af familie og venner til f.eks. indkøb, lægebesøg, behandlinger, kulturelle aktiviteter, ferie m.m. For brugeren, der ofte er vant til at skulle bede om hjælp fra de nære omgivelser, giver ledsageordningen på den måde en øget frihed, med bedre mulighed for at bestemme over egen tid. Ledsageordningen omfatter ikke praktisk hjælp i hjemmet, ligesom ledsageren ej heller kan fungere som besøgsven.
Disse udbudsbetingelser gælder for Brøndby Kommunes udbud på levering af ledsageordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Ledsageordningen efter Servicelovens § 97 er en ordning, der giver fysisk og psykisk handicappede mellem 18 og 67 år mulighed for at få bevilliget op til 15 timers ledsagelse om måneden til aktiviteter uden for hjemmet. Ledsagelse bevilges både til brugere i private hjem og på institutioner. Med en ledsageordning behøver brugeren ikke at være afhængig af familie og venner til f.eks. indkøb, lægebesøg, behandlinger, kulturelle aktiviteter, ferie m.m. For brugeren, der ofte er vant til at skulle bede om hjælp fra de nære omgivelser, giver ledsageordningen på den måde en øget frihed, med bedre mulighed for at bestemme over egen tid. Ledsageordningen omfatter ikke praktisk hjælp i hjemmet, ligesom ledsageren ej heller kan fungere som besøgsven.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk