23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 028-060764
Offentliggjort
09.02.2018
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers

Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer


Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers
Skovlyvej 15
Randers NØ
8930
Danmark
Kontaktperson: Andreas Hovmark
Telefon: +45 20649794
E-mail: andhov@rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionshospitalet-randers.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33191000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfattede vareindkøb af to kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33191000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Regionshospitalet Randers.

Skovlyvej 15.

8930 Randers NØ

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfattede vareindkøb af to kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers.

I forbindelse med processen omkring vurdering af tilbuddene samt tidsplansforløbet for udførelsesfasen, er Regionshospitalet Randers blevet fanget af, at en leverandør har vist sig ude af stand til at levere det lovede i forhold til sterilisering/genbehandling under ombygningsarbejderne. Det har efterladt hospitalet i en situation, hvor det ikke er muligt at gå videre med det planlagte projekt. Regionshospitalet overvejer nu alternative løsninger, som uanset hvad vil få nogle økonomiske og tidsmæssige konsekvenser. Regionshospitalet er derfor bundet af først at tage en dialog med Regionsrådet i Region Midtjylland. Regionshospitalet ser sig derfor nødsaget til at annullere nærværende udbud.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kapacitet / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Arbejdsmiljø / Vægtning: 20
Kvalitetskriterium - Navn: Funktionalitet og kvalitet / Vægtning: 20
Pris - Vægtning: 40
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Beskrivelse af optioner fremgår af udbudsmaterialet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 202-415315
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Nævnenes Hus
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregivers tildelingsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:https://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/02/2018

Send til en kollega

0.046