Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers
Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer
Region Midtjylland, Regionshospitalet Randers
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Skovlyvej 15
Randers NØ
8930
Danmark
Kontaktperson: Andreas Hovmark
Telefon: +45 20649794
E-mail: andhov@rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionshospitalet-randers.dk/
Del II: Genstand
Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer
Udbuddet omfattede vareindkøb af to kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers.
Regionshospitalet Randers.
Skovlyvej 15.
8930 Randers NØ
Udbuddet omfattede vareindkøb af to kabinetdekontaminatorer omfattende levering, montering, aflevering, indkøring og validering på sterilcentralen på Regionshospitalet i Randers.
I forbindelse med processen omkring vurdering af tilbuddene samt tidsplansforløbet for udførelsesfasen, er Regionshospitalet Randers blevet fanget af, at en leverandør har vist sig ude af stand til at levere det lovede i forhold til sterilisering/genbehandling under ombygningsarbejderne. Det har efterladt hospitalet i en situation, hvor det ikke er muligt at gå videre med det planlagte projekt. Regionshospitalet overvejer nu alternative løsninger, som uanset hvad vil få nogle økonomiske og tidsmæssige konsekvenser. Regionshospitalet er derfor bundet af først at tage en dialog med Regionsrådet i Region Midtjylland. Regionshospitalet ser sig derfor nødsaget til at annullere nærværende udbud.
Beskrivelse af optioner fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Regionshospitalet Randers, Sterilcentral - Indkøb af kabinetdekontaminatorer
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK. Klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregivers tildelingsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside http://klfu.dk.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk/