Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Svendborg Kommune
Vindere
Udbud på psykologisk rådgivning og krisehjælp
(03.05.2018)
Dansk Erhvervspsykologi A/S
Ole Rømers Gade 42 st
8000 Aarhus C
Udbud på psykologisk rådgivning og krisehjælp
Svendborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189730
Ramsherred 5
Svendborg
5700
Danmark
Kontaktperson: Alice Overgaard
E-mail: alice.overgaard@svendborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81499073.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/udbud
Langeland
Danmark
E-mail: ahd@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.langelandkommune.dk/
Nyborg
Danmark
E-mail: kni@nyborg.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk
Kerteminde
Danmark
E-mail: bwr@kerteminde.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kerteminde.dk
Ringe
Danmark
E-mail: lolo@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/81499073.aspx
Del II: Genstand
Udbud på psykologisk rådgivning og krisehjælp
Udbuddet vedrører indkøb af psykologisk rådgivning, krisehjælp og råd og vejledning til Svendborg Kommunes ansatte samt de medlemskommuner af Fællesindkøb Fyn (FIF), som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale (herefter benævnt ordregiver). De forpligtede kommuner under FIF er Nyborg, Kerteminde, Langeland og Faaborg-Midtfyn.
Formålet med at yde medarbejderne psykologisk rådgivning er, at fastholde de ansatte i beskæftigelse ved at undgå længerevarende fravær med risiko for udstødning af arbejdsmarkedet.
Udbuddet omfatter psykologiskbistand og rådgivning til ordregivers medarbejdere i forbindelse med aktuelle psykosociale problemer, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder alvorlige arbejdsrelaterede hændelser som stress, chikane, mobning, udbrændthed, omstruktureringer, fyringer, ulykker, dødsfald, vold eller trusler mm.
Udbuddet omfatter også, for visse kommuner, psykologisk bistand i forbindelse med private hændelser, som påvirker arbejdsindsatsen negativt, herunder dødsfald, alvorlig sygdom, skilsmisse, sociale problemer, misbrug (alkohol, medicin, ludomani), juridiske og økonomiske problemer. (Ønsker enkelte kommuner ikke at medtage private hændelser vil det fremgå af de kommunespecifikke oplysninger jf. bilag 5 (nr.1.)).
Ved krisehjælp forstås bistand, der ydes i forbindelse med akut opståede voldsomme og traumatiske hændelser eksempelvis situationer, hvor medarbejdere har været udsat for trusler, vold, overfald, voldsomme arbejdsulykker, trafikuheld eller lignende, der har udløst en choktilstand hos medarbejderen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk