23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 049-108905
Offentliggjort
10.03.2018
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Odense kommune

Light-regime Sundhedsordning


Odense kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odense kommune
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Betina Andersen
Telefon: +45 65512057
E-mail: betan@odense.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82187678.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/82187678.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82187678.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/82187678.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Light-regime Sundhedsordning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85100000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter sundhedsordning for alle Odense Kommunes månedslønnede medarbejdere. Brug af sundhedsordningen er skattefrit for medarbejderne, og ordningen skal udelukkende bruges til forebyggelse og behandling af arbejdsrelaterede gener og skader.

Odense Kommune ønsker en sundhedsordning, som i udgangspunkt kommer til at bestå af følgende ydelser:

— - Behandling (fysioterapi, massage, zoneterapi, kiropraktik),

— - Holdtræning,

— - Ergonomisk vejledning,

— - Vægttabshold,

— - SundhedstjekUdover ovenstående ydelser i sundhedsordningen omfattes udbuddet endvidere helbredstjek til natarbejdere.

Tryk her https://permalink.mercell.com/82187678.aspx.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 13 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85142100
85172000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Odense Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Medarbejderne hos Odense Kommune varetager en lang række opgavetyper inden for såvel ældrepleje, skole og fritid, administrative opgaver, rengøring, specialarbejde mm. Medarbejderne har vidt forskellige daglige arbejdsrutiner og belastninger til følge. Odense Kommune beskæftiger ca. 14 000 månedslønnede medarbejdere. Heraf er ca. 300 medarbejdere kategoriseret som natarbejdere.

Formålet med sundhedsordningen er:

— - At øge sundheden og trivslen hos kommunens ansatte,

— - At kompetenceudvikle så bevidstheden om egen sundhed og trivsel øges,

— - At styrke arbejdspladsens sundheds- og nærværskultur,

— - At forebygge og minimere fravær,

— - At kunne igangsætte en hurtig indsats ved arbejdsrelaterede gener,

— - At forebygge og minimere gener i bevægeapparatet,

— - At understøtte Odense Kommunes image som en moderne arbejdsplads, der interesserer sig for de ansattes helbred og velbefindende,

— - At fastholde ansatte i Odense Kommune.

Odense Kommune stiller 6 in-house klinikker til rådighed til brug for fysioterapi, massage og zoneterapi og sørger for internetadgang, vand, varme samt rengøring.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 500 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/09/2018
Slut: 31/08/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 06/04/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/03/2018

Send til en kollega

0.031