Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=206254&B=HOVEDSTADEN
Udbyder
Region Hovedstaden
Vindere
Forbrugsartikler, reagenser og udstyr til kemi, immunkemi, hæmatologi, koagulation m.v.
(03.10.2018)
Roche Diagnostics A/S
Industriholmnen 59
2650 Hvidovre
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 24-04-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-05-2018
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Tilbudsfristen forlænges, endvidere vil der blive mulighed for at besigtige adgangsveje og installationssted. Nærmere information herom er uploadet under udbuddets dokumenter hos eu-supply.
IV.2.7
I stedet for:
Dato: 24-04-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 08-05-2018
Time: 12:00
IV.2.6
I stedet for:
Dato: 24-10-2018
Læses:
Dato: 08-11-2018
Yderligere oplysninger
Ifm. forlængelse af tilbudsfristen forlænges tilbudsåbning og vedståelsesfrist tilsvarende.
Forbrugsartikler, reagenser og udstyr til kemi, immunkemi, hæmatologi, koagulation m.v
Region Hovedstaden
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Michael Thelander
Telefon: +45 38665823
E-mail: michael.thelander@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963
Del II: Genstand
Forbrugsartikler, reagenser og udstyr til kemi, immunkemi, hæmatologi, koagulation m.v.
Forbrugsartikler, reagenser og udstyr til kemi, immunkemi, hæmatologi, koagulation m.v. til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital.
Forbrugsartikler, reagenser og udstyr til kemi, immunkemi, hæmatologi, koagulation m.v. til Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, omfattende ca. 6 500 000 analysesvar årligt (2017 tal).
I udstyrets levetid hos ordregiver.
Yderligere udstyr og analyser, tilbagekøb af eksisterende udstyr, service og reservedele.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ved endt levetid for udstyret.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. § 7, stk.2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet, skal Klager skriftligt underrette Ordregiver om den påståede overtrædelse og om, at klagen indbringes for nævnet.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://wwwkfst.dk