Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Horsens Kommune
Senge, madrasser og siddepuder
Horsens Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189889
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Stella Gaarde
Telefon: +45 76292109
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
29189587
Niels Espes Vej 8
Hedensted
8722
Danmark
Kontaktperson: Stella Gaarde
Telefon: +45 76292109
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
32264328
Rådhusgade 3
Odder
8300
Danmark
Kontaktperson: Stella Gaarde
Telefon: +45 76292109
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
23795515
Søtofte 10
Samsø
8305
Danmark
Kontaktperson: Stella Gaarde
Telefon: +45 76292109
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fikm.dk
Del II: Genstand
Senge, madrasser og siddepuder
Udbud på levering af senge, madrasser og siddepuder til Hedensted, Horsens, Odder og Samsø Kommuner.
Senge
Horsens, Hedensted, Odder.
Levering af el-indstillige delbare plejesenge med 4 delt liggeflade til brug på plejehjem eller i borgers eget hjem.
Samsø Kommune som aftalepart.
Skummadras
Hedensted, Horsens, Odder.
Levering af trykfordelene skummadras, til tryksår minimum i kategori 1-2.
Samsø Kommune som aftalepart.
Kombinationsmadras
Hedensted, Horsens, Odder.
Levering af trykfordelene kombinationsmadras uden pumpe til tryksår i kategori 1-3 eller 1-4.
Samsø Kommune som aftalepart.
Luftmadras
Hedensted, Horsens, Odder.
Levering af trykaflastende dynamisk luftmadras til tryksår i kategori 1-4.
Samsø Kommune som aftalepart.
Pude til lavrisiko
Hedensted, Horsens, Odder.
Trykforebyggende pude, til tryksår i minimum kategori 1-2.
Samsø Kommune som aftalepart.
Pude til middelrisiko
Hedensted, Horsens, Odder.
Trykforebyggende pude, til tryksår i minimum kategori 1-3.
Samsø Kommune som aftalepart.
Pude til højrisiko
Hedensted, Horsens, Odder.
Trykaflastende pude, til tryksår i kategori 1-4.
Samsø Kommune som aftalepart.
Luftpude
Hedensted, Horsens og Odder.
Trykaflastende luftpude, til tryksår i kategori 1-4.
Samsø Kommune som aftalepart.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:
Tilbudsgiver skal i ESPD’en i TenderKonnect erklære ikke at være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 136. Tilbudsgiver skal desuden erklære ikke at være omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 stk. 1, nr. 2 og nr. 5.
På anmodning fra Udbyder, skal den tilbudsgiver, som Udbyder har til hensigt at tildele kontrakten, indsende en gyldig serviceattest eller anden tilstrækkelig dokumentation, der ikke er ældre end seks måneder, for at dokumentere at tilbudsgiveren ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 135 og 137, stk. 1, nr. 2. Dokumentationen skal ikke vedlægges tilbuddet.
Konsortier:
Afgives tilbud af en sammenslutning af virksomheder (konsortium), må ingen af konsortiedeltagerne være omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 6.1 Udelukkelse.
Konsortiets tilbud skal derfor indeholde en særskilt udfyldt ESPD og underskrevet Bilag 1 – Underskriftsbi-lag for hver deltagende virksomhed (konsortiedeltager).
Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders formåen:
Tilbudsgiver kan i forbindelse med afgivelse af et tilbud basere sig på andre enheders tekniske og faglige formåen.
De(n) støttende enhed(er)/virksomhed(er) må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 6.1.1 Udelukkelsesgrunde. Derfor skal Tilbudsgivers tilbud indeholde en særskilt udfyldt ESPD og underskrevet Bilag 1 – Underskriftsbilag for hver af de(e) støttende virksomhed(er). Den støttende virksomhed skriver på egne vegne ved afgivelse af underskrift i Bilag 1 – Underskriftsbilag under på oplysninger afgivet i ESPD’en.
Se venligst udbudsbetingelserne afsnit 6, 7 og 8 for uddybende oplysninger.
Der er ingen mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Referencer.
Det er et mindstekrav, at Tilbudsgiver har relevant erfaring i form af mindst tre sammenlignelige referencer inden for de seneste 3 år. Ved sammenlignelige leverancer forstås opgaver inden for samme fagområde. Det er uden betydning om referencerne er til offentlige eller private virksomheder.
Det er kun den tilbudsgiver, som Udbyder har til hensigt at tildele kontrakten, der skal indsende nedenstående dokumentation. Dokumentationen skal hermed ikke vedhæftes tilbuddet.
Som dokumentation for Tilbudsgivers referencer skal Tilbudsgiver kun på anmodning og efter tilbudsfristens udløb fremsende en referenceliste. Udbyder forbeholder sig ret til at kontakte de anførte referencer med henblik på bekræftelse af oplysningernes rigtighed. Referencelisten skal indeholde en beskrivelse af de betydeligste leveringer inklusive datoer og kundens navn (samt kontaktperson hos kunden). Herudover ses det gerne, at Tilbudsgiver angiver størrelsesordenen (i form af beløb i DKK) for hver reference.
Del IV: Procedure
Der er ikke mulighed for at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171,stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens §185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk.
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk