Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
(27.10.2018)
Hjulsøgård Fonden
Velling Koller Vej 4
8654 Bryrup
Misbrugsbehandling Institution Skjern Å - Nr. Snede
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Mette Søgaard-Andersen Typp
Telefon: +45 72554354
E-mail: mette.sogaard-andersen@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82984159.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorgen.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/82984159.aspx
Del II: Genstand
Misbrugsbehandling Institution Skjern Å - Nr. Snede
Kriminalforsorgen inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at afgive tilbud med henblik på indgåelse af kontrakt om Misbrugsbehandling hos klienter i Institution Skjern Å, Nr. Snede Fængsel.
Behandlingen omfatter døgnbehandling og ambulant behandling. Nr. Snede fængsel har samlet 160 pladser. 85 pladser ligger i lukket afdeling (Døgnafdelingen har en kapacitet på 20 pladser). 75 pladser er i åben afdeling. Den ambulante behandling er et tilbud til de 140 indsatte, som ikke er på døgnafdelingen. Døgnbehandlingen er placeret i Lukket afdeling. Den ambulante behandling er et tilbud i både lukket og åben afdeling.
Kontraktbilag 1 beskriver Kriminalforsorgens krav til den udbudte ydelse nærmere.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk