Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
EU udbud - Genoptræning i henhold til sundhedslovens § 140 til Varde Kommune
(07.07.2018)
EMCARE ApS
Helgolandsgade 17
6700 Esbjerg
EU udbud - Genoptræning i henhold til sundhedslovens § 140 til Varde Kommune
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
Telefon: +45 79946193
E-mail: hmor@varde.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83165012.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83165012.aspx
Del II: Genstand
EU udbud - Genoptræning i henhold til sundhedslovens § 140 til Varde Kommune
Hermed ønsker Varde Kommune at udbyde levering af genoptræning i henhold til sundhedslovens § 140 til Varde Kommune.
Varde Kommune ønsker at indgå en 4-årig kontrakt med option på 2 x 12 måneder. Kontrakten forventes at træde i kraft 1.1.2019.
Varde Kommune.
Det er muligt at stille spørgsmål til materialet via Mercell og den vejledende spørgefrist er den 19.4.2018 - kl. 12.00. Spørgsmål modtaget efter dette tidspunkt vil blive besvaret i det omfang det er muligt senest 6 dage inden tilbudsfristen.
Spørgsmål skal stilles via Mercell under fanen "kommunikation". Svar fra Varde Kommune vil være anonymiserede og kan ses under fanen "kommunikation" / ekstra info". Svarene vil blive sendt til alle potentielle tilbudsgivere.
Alle dokumenter i tilbuddet skal uploades via Mercell inden tidsfristen udløber, hvilket er omkostningsfrit for tilbudsgiver.
Tre dage før tilbudsfristens udløb modtager du en påmindelse omkring opgaven på din e-mail. Spørgsmål omkring funktionaliteten af systemet sendes til supportdk@mercell.com eller kontakt på 6313 3700.
Det er afgørende, at al kommunikation med ordregiver foregår via Mercell Danmark A/S. Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell vil ikke blive tage med i vurderingen.
Der er option på 2 x 12 måneder.
Der er option på 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er en forudsætning for at byde på den udbudte opgave, at genoptræningen skal leveres af uddannede ergo- og fysioterapeuter, som alle skal være autoriserede og dækket af en gyldig patientansvarsforsikring. Tilbudsgiver skal desuden være tilmeldt risikobaserede tilsyn.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk