Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Egedal Kommune
Vindere
EU-udbud af urologiprodukter
(14.08.2018)
OneMed A/S
P.O.Pedersens Vej 16
8200 Århus N
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 15-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 16:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 15-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 16:00
EU-udbud af urologiprodukter
Egedal Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Marianne Andreasen
E-mail: marianne.andreasen@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/
Allerød
Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.alleroed.dk/
Ballerup
Danmark
E-mail: borger@balk.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ballerup.dk/
Rønne
Danmark
E-mail: post@brk.dk
NUTS-kode: DK014
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.brk.dk
Kokkedal
Danmark
E-mail: fredensborg@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/
Ølstykke
Danmark
E-mail: kommune@egekom.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.egedalkommune.dk/
Frederikssund
Danmark
E-mail: epost@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.frederikssund.dk/
Værløse
Danmark
E-mail: furesoe@furesoe.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.furesoe.dk/
Helsinge
Danmark
E-mail: borgerservice@gribskov.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.gribskov.dk/
Frederiksværk
Danmark
E-mail: mail@halsnaes.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.halsnaes.dk/
Helsingør
Danmark
E-mail: mail@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.helsingor.dk/
Hillerød
Danmark
E-mail: hillerod@hillerod.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hillerod.dk/borger/
Hørsholm
Danmark
E-mail: horsholm@horsholm.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.horsholm.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx
Del II: Genstand
EU-udbud af urologiprodukter
12 kommuner i Nordsjælland og Bornholms Regionskommune er gået sammen om at udbyde urologiprodukter:
— - Allerød Kommune,
— - Ballerup Kommune,
— - Bornholm Regionskommune,
— - Egedal Kommune,
— - Fredensborg Kommune,
— - Frederikssund Kommune,
— - Furesø Kommune,
— - Gribskov Kommune,
— - Halsnæs Kommune,
— - Helsingør Kommune,
— - Hillerød Kommune,
— - Hørsholm Kommune.
Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå nye rammeaftaler. Hver kommune er selvstændig ordregiver, og der vil efterfølgende blive indgået enslydende rammeaftaler mellem den vindende leverandør og hver enkelt kommune.
Udbuddet omfatter levering af urologiprodukter, der anses som hjælpemidler bevilget efter Servicelovens § 112 og i mindre omfang køb af urologiprodukter til kommunernes egne sygeplejersker, sygeplejedepoter, plejecentre og lignende til behandling efter Sundhedsloven.
Købet hos kommunerne vil primært ske via bevillinger til borgerne. Dog skal der være en mulighed for, at en hvilken som helst institution/depot skal kunne rekvirere varer fra aftalen, hvis der opstår et behov for køb af urologiprodukter.
Ordregiver fremstår som ét geografisk område omfattende alle kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud som omfatter alle de deltagende kommuner. Dvs. det er ikke muligt for tilbudsgiver at afgive tilbud på en enkelt kommune.
Kommunerne har en option på individuelt at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Kommunerne har en option på individuelt at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk