23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 073-161569
Offentliggjort
14.04.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Egedal Kommune

Vindere

EU-udbud af urologiprodukter

(14.08.2018)
OneMed A/S
P.O.Pedersens Vej 16
8200 Århus N

Opdateringer

Rettelse
(12.05.2018)

IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 15-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 16:00

IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 15-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 16:00

EU-udbud af urologiprodukter


Egedal Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Egedal Kommune
29188386
Dronning Dagmars Vej 200
Ølstykke
3650
Danmark
Kontaktperson: Marianne Andreasen
E-mail: marianne.andreasen@egekom.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/

I.1) Navn og adresser
Allerød Kommune
Allerød
Danmark
E-mail: kommunen@alleroed.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.alleroed.dk/

I.1) Navn og adresser
Ballerup Kommune
Ballerup
Danmark
E-mail: borger@balk.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://ballerup.dk/

I.1) Navn og adresser
Bornholm Regionskommune
Rønne
Danmark
E-mail: post@brk.dk
NUTS-kode: DK014

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.brk.dk

I.1) Navn og adresser
Fredensborg Kommune
Kokkedal
Danmark
E-mail: fredensborg@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.fredensborg.dk/

I.1) Navn og adresser
Egedal Kommune
Ølstykke
Danmark
E-mail: kommune@egekom.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.egedalkommune.dk/

I.1) Navn og adresser
Frederikssund Kommune
Frederikssund
Danmark
E-mail: epost@frederikssund.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.frederikssund.dk/

I.1) Navn og adresser
Furesø Kommune
Værløse
Danmark
E-mail: furesoe@furesoe.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.furesoe.dk/

I.1) Navn og adresser
Gribskov Kommune
Helsinge
Danmark
E-mail: borgerservice@gribskov.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.gribskov.dk/

I.1) Navn og adresser
Halsnæs Kommune
Frederiksværk
Danmark
E-mail: mail@halsnaes.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.halsnaes.dk/

I.1) Navn og adresser
Helsingør Kommune
Helsingør
Danmark
E-mail: mail@helsingor.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.helsingor.dk/

I.1) Navn og adresser
Hillerød Kommune
Hillerød
Danmark
E-mail: hillerod@hillerod.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.hillerod.dk/borger/

I.1) Navn og adresser
Hørnsholm Kommume
Hørsholm
Danmark
E-mail: horsholm@horsholm.dk
NUTS-kode: DK013

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.horsholm.dk/

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://permalink.mercell.com/83909395.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af urologiprodukter

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

12 kommuner i Nordsjælland og Bornholms Regionskommune er gået sammen om at udbyde urologiprodukter:

— - Allerød Kommune,

— - Ballerup Kommune,

— - Bornholm Regionskommune,

— - Egedal Kommune,

— - Fredensborg Kommune,

— - Frederikssund Kommune,

— - Furesø Kommune,

— - Gribskov Kommune,

— - Halsnæs Kommune,

— - Helsingør Kommune,

— - Hillerød Kommune,

— - Hørsholm Kommune.

Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå nye rammeaftaler. Hver kommune er selvstændig ordregiver, og der vil efterfølgende blive indgået enslydende rammeaftaler mellem den vindende leverandør og hver enkelt kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141200
33141210
33141610
33141615
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter levering af urologiprodukter, der anses som hjælpemidler bevilget efter Servicelovens § 112 og i mindre omfang køb af urologiprodukter til kommunernes egne sygeplejersker, sygeplejedepoter, plejecentre og lignende til behandling efter Sundhedsloven.

Købet hos kommunerne vil primært ske via bevillinger til borgerne. Dog skal der være en mulighed for, at en hvilken som helst institution/depot skal kunne rekvirere varer fra aftalen, hvis der opstår et behov for køb af urologiprodukter.

Ordregiver fremstår som ét geografisk område omfattende alle kommuner, og tilbudsgiver skal afgive tilbud som omfatter alle de deltagende kommuner. Dvs. det er ikke muligt for tilbudsgiver at afgive tilbud på en enkelt kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/10/2018
Slut: 30/09/2020
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kommunerne har en option på individuelt at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kommunerne har en option på individuelt at kunne forlænge rammeaftalen i op til 2 x 12 måneder på uændrede vilkår.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/05/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 15/05/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/04/2018

Send til en kollega

0.065